رییس فدراسیون فوتبال: عدم نصب تجهیزات VAR در آزادی، امتیاز میزبانی را از استقلال و پرسپولیس می گیرد

به گزارش وبلاگ عصر نو، در صورت عدم نصب تجهیزات مرتبط با یاری داور ویدیویی در استادیوم آزادی در آینده، بازی های دو باشگاه پرسپولیس و استقلال به ناچار در استادیوم های دیگر کشور که به این سیستم مجهزند برگزار خواهد شد.

رییس فدراسیون فوتبال: عدم نصب تجهیزات VAR در آزادی، امتیاز میزبانی را از استقلال و پرسپولیس می گیرد

رییس فدراسیون فوتبال با تاکید بر این که دو باشگاه مرکز یعنی پرسپولیس و استقلال نباید از سایر باشگاه ها عقب بمانند، گفت: در صورتی که سرخابی ها در نصب فناوری یاری داور ویدئویی(VAR) اقدامات مقتضی را انجام ندهند، بازی های آنها به استادیوم های مجهز منتقل خواهد شد.

به گزارش ایرنا، نشست نهایی مربوط به فناوری یاری داور ویدئویی به دعوت رئیس فدراسیون فوتبال و با حضور معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان، رئیس شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی، مدیران عامل دو باشگاه پرسپولیس و استقلال، دبیرکل فدراسیون فوتبال، رئیس سازمان لیگ و جمع دیگری از مسولان مربوطه برگزار گردید.

بحث مفصلی درباره موضوع ضرورت تجهیز استادیوم آزادی، استادیوم میزبان بازی های دو باشگاه پرسپولیس و استقلال به تکنولوژی یاری داور ویدئویی صورت گرفت و موارد مربوط به آن به وسیله حاضران به بحث و گفتگو گذاشته شد.

بعلاوه مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال در این نشست مطرح کرد: موضوع تجهیز استادیوم ها به سیستم یاری داور ویدیویی جزو الزامات اساسی و قطعی موردنظر فدراسیون است. با توجه به این موضوع، پرسپولیس و استقلال با خیل بزرگ هوادارانی که دارند نباید از سایر باشگاه ها که فعالانه در این زمینه اقدامات مرتبط را انجام داده اند، عقب بیفتند.

وی اضافه نمود: در صورت عدم نصب تجهیزات مرتبط با یاری داور ویدیویی در استادیوم آزادی در آینده، بازی های دو باشگاه پرسپولیس و استقلال به ناچار در استادیوم های دیگر کشور که به این سیستم مجهزند برگزار خواهد شد. بنابراین تاکید ما ضرورت آماده سازی استادیوم آزادی است.

منبع: عصر ایران

به "رییس فدراسیون فوتبال: عدم نصب تجهیزات VAR در آزادی، امتیاز میزبانی را از استقلال و پرسپولیس می گیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رییس فدراسیون فوتبال: عدم نصب تجهیزات VAR در آزادی، امتیاز میزبانی را از استقلال و پرسپولیس می گیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید