پرسپولیس ارث پدری من نیست ، یحیی و باشگاه می توانند من را نخواهند اما در خصوص یک موضوع باید شرح بدهم!

به گزارش وبلاگ عصر نو، کریم باقری که شایعه جدایی اش از پرسپولیس قوت گرفته، در گفت وگو با خبرنگاران تأکید می نماید هیچ شرطی برای باشگاه نگذاشته است.

پرسپولیس ارث پدری من نیست ، یحیی و باشگاه می توانند من را نخواهند اما در خصوص یک موضوع باید شرح بدهم!

وبلاگ عصر نو آنلاین - امیرحسین اعظمی

کریم باقری در این سال ها یکی از اعضای ثابت نیمکت مربیگری پرسپولیس بوده و با مربیان مختلفی هم کار نموده است. حالا و در شرایطی که قرار است تمرینات پرسپولیس آغاز گردد، خبرهایی درخصوص احتمال عدم همکاری پرسپولیس با این مربی شنیده شده و جالب اینجاست که باشگاه هنوز تماسی با باقری نگرفته است. این در حالی است که مدیران پرسپولیس با دیگر دستیاران گل محمدی مذاکره نموده اند و عدم تماس با باقری شاید نشانه ای برای قطع همکاری باشد. باقری درخصوص این موضوع و مسائل مختلف دیگر به سؤالات وبلاگ عصر نو ورزشی پاسخ می دهد.

*موضوع ماندن یا جدایی شما در یک هفته اخیر، شایعات زیادی را به وجود آورده است. قرار نیست در پرسپولیس بمانید؟

ما چه باشیم و چه نباشیم پرسپولیس راه خودش را می رود و امیدوارم این تیم در فصل تازه هم با قدرت وارد مسابقات گردد و طرفدارانش را راضی کند. تا به امروز صحبتی با باشگاه نداشتم و تماسی هم با من گرفته نشده است.

*انتظار نداشتید با شما تماس بگیرند؟

این طبیعی است که باشگاه یا کادر فنی در این مورد تصمیم بگیرند. ما یک روز هستیم و یک روز هم نیستیم ولی اگر من در پرسپولیس هم نباشم، قطعا مثل همواره هوادار این تیم خواهم بود.

*اگر گل محمدی یا باشگاه نخواهند با شما همکاری نمایند، ناراحت نمی شوید؟

خیر، علتی ندارد ناراحت باشم و قرار نیست تا آخر عمر در پرسپولیس باشم. به هر حال سرمربی و باشگاه تصمیم گیرنده هستند و اگر آنها نخواهند که این همکاری ادامه پیدا کند من ناراحت نمی شوم. من در خصوص یک موضوع باید شرح بدهم.

*چه موضوعی؟

در این چند روز خبرهایی عنوان شده که من برای پرسپولیس شرط گذاشته ام. این خبر دروغ است و من هیچ شرطی برای پرسپولیس نگذاشته ام. من بعد از فینال جام حذفی دیگر صحبتی با باشگاه نداشتم و به مسافرت رفته بودم. با یحیی گل محمدی هم صحبتی نداشتم و نمی دانم چرا برخی ها شایعه و دروغ درست می نمایند. باز هم می گویم که باشگاه و سرمربی مختار است در این مورد تصمیم بگیرد و من پرسپولیس را به این علت دوست ندارم که حتما باید در این تیم باشم.

*یحیی گل محمدی هم بعد از فینال جام حذفی از احتمال جدایی اش حرف زد. در این خصوص چه صحبتی دارید؟

برترین گزینه برای راهنمایی پرسپولیس، یحیی گل محمدی است و او همواره روی کارش وقت می گذارد و زحمت می کشد. پرسپولیس فصل گذشته عملکرد بسیار خوبی داشت و همه چیز در خصوص کارنامه گل محمدی هم معین است. باشگاه هم باید خواسته های گل محمدی را عملی نموده و شرایط مورد نظر او را برای موفقیت پرسپولیس فراهم کند. به هر حال بخشی از موفقیت در فوتبال، به هزینه کردن مربوط می گردد؛ امیدوارم باشگاه بازیکنان را حفظ کند و نفرات مورد نظر سرمربی هم جذب شوند.

*فکر می کنید پرسپولیس قهرمانی فصل قبل را تکرار کند؟

از حالا زود است در این مورد صحبت کنیم ولی در پرسپولیس و استقلال، طرفداران هیچ توقعی جز قهرمانی ندارند.

*در خصوص تیم ملی صحبت کنید. خیلی ها از حضور این تیم در تورنمنت کافا انتقاد کردند. نظر شما چیست؟

من بازی های تیم ملی را ندیدم و در مسافرت بودم ولی این برنامه ای بود که کادر فنی تیم ملی درنظر گرفت. شما باید این را هم درنظر بگیرید که بیشتر تیم ها در جهان حاضر نیستند با ما بازی نمایند و همواره در این زمینه مسائل خاص خودمان را داشته ایم.

*به نظر شما این تیم در جام ملت ها شانسی برای قهرمانی دارد؟

شما می بینید که تیم های عربی یا شرق آسیا چگونه سرمایه گذاری می نمایند و چطور پیشرفت نموده اند. ما خیلی با آنها فاصله داریم و رسیدن به موفقیت خیلی سخت است. با این حال امیدوارم تیم ملی نتایج خوبی بگیرد، هر چند که کار ما خیلی سخت است.

*حتما می دانید که فدراسیون فوتبال برای باشگاه سقف بودجه درنظر گرفته است؟

از این قوانین تازه زیاد دیده ایم.

منبع: همشهری آنلاین

به "پرسپولیس ارث پدری من نیست ، یحیی و باشگاه می توانند من را نخواهند اما در خصوص یک موضوع باید شرح بدهم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس ارث پدری من نیست ، یحیی و باشگاه می توانند من را نخواهند اما در خصوص یک موضوع باید شرح بدهم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید