رزرو بهترین هتل های گروه پارسیان با تخفیف ویژه

به گزارش وبلاگ عصر نو، اگر اهل سفرگردی و گردشگری باشید، احتمالاً نام آشنای گروه هتل های پارسیان با آن نماد معروفی که دارد، به گوش تان خورده باشد. در این مطلب قصد داریم معروف ترین سری هتل های ایران یعنی هتل های گروه پارسیان را به شما معرفی کنیم. اگر بار و بندیل سفر را بسته و قصد رزرو هتل را دارید، می توانید این لیست کوتاه را در اختیار داشته باشید تا به هنگام رزرو هتل، بهترین تصمیم را بگیرید.

رزرو بهترین هتل های گروه پارسیان با تخفیف ویژه

هتل پارسیان کوثر اصفهان

نام و آوازه هتل پارسیان کوثر اصفهان در میان مردم اصفهانی به عنوان یکی از بهترین هتل های اصفهان پیچیده است. اگر به شهر اصفهان سفر کردید، اقامت در این هتل می تواند سفری خاطره انگیز برایتان خلق کند. این هتل که قدیمی های اصفهان آن را با نام شرایتون می شناسند، چشم اندازی بی نظیر از زاینده رود به چشمان تان هدیه می کند. هتل با 7 طبقه و 225 واحد اقامتی دارای انواع سوئیت های سنتی و مدرن برای شما مسافران عزیز است.

این هتل دارای سه رستوران مختلف است که در هر کدام از آن ها می توانید طعم بی نظیری از انواع غذاها را تجربه کنید. مثلاً در رستوران پارسه سیمین یک فست فود خوشمزه میل کنید. در رستوران سنتی، خودتان را مهمان یک آش خوشمزه کنید و گوش فیل و دوغ میل کنید. در فضای دلباز رستوران باغ هتل نیز با غذاهای خوشمزه ایرانی یک صفایی به دل تان دهید و اشتهایتان را تازه کنید. هتل دارای اتاق ها و سوئیت های متنوعی است که با توجه به شرایطتان می توانید هر کدام از آن ها را انتخاب کنید. در صورتی که انتخاب شما سوئیت رویال باشد، می توانید در این سوئیت، از جکوزی اختصاصی نیز بهره مند شوید. چه اقامتی لاکچری تر از این؟

تمام امکانات یک هتل پنج ستاره را دل نصف جهان در این هتل خواهید دید. سالن ورزش، استخر و سونا و جکوزی، خشکشویی و روم سرویس نیز امکانات دیگری است که در این هتل خواهید داشت. انواع سالن و تالار نیز برای برگزاری مراسم و همایش های شما در هتل پارسیان کوثر طراحی شده است.

هتل پارسیان رامسر

هتل پارسیان رامسر 4 ستاره دارای دو بخش قدیم و نو است. هتل قدیم دارای 21 اتاق و هتل نو 115 اتاق دارد. چشم اندازهای شما در این ساختمان رو به دریا یا جنگل است. البته هتل قدیمی را با زیبایی و ظرافت هرچه تمام تر به صورت سنتی و زیبا چیدند که اقامت را دلچسب می کند. هتل نو نیز با امکانات مدرن و به روزی که دارد، اقامت مرفه برایتان فراهم می کند. هتل دارای سالن کنفرانس، سونا، استخر، فضای بازی بچه ها و حمام سنتی و بسیاری از امکانات دیگر است. از اینجا می توانید به راحتی سراغ چشمه های آب گرم بروید و در فاصله کمی به آب های گرم برسید. اتاق های هتل به صورت اتاق های دو تخته و سه تخته است.

هتل پارسیان خزر چالوس

برای چند روزی سفر به شمال کشور و لذت بردن از آب و هوای این منطقه، سفر به چالوس و اقامت در هتل پارسیان خزر چالوس همه چیز را آماده می کند تا نهایت لذت را از تفریح تان ببرید. بعد از گذر از یک جاده جنگلی، به ساحل زیبایی می رسید که هتل پارسیان برایتان فراهم کرده است. اینجا همان هتل هایت سابق به عنوان یکی از بهترین هتل های شمال ایران است؛ هتلی که از سمت شمال مشرف به دریای خزر و از سمت جنوب جنگل های شمال را به چشمان تان هدیه می کند.

باغ گل، کافی شاپ ساحلی و آلاچیق، ساحل اختصاصی، فروشگاه سنتی، خدمات باربری، اتاق چمدان و امکانات دیگر اقامت مرفه و بی دردسری را در اینجا برایتان رقم می زند.

برای خوردن یک غذای خوشمزه شمالی یا یک غذای باکیفیت فرنگی، کافیست به رستوران صدف در طبقه اول هتل بروید. اگر هم هوس غذای فست فود کردید، فست فود بنفشه نیز آماده پذیرایی از شما است. این هتل نیز با داشتن سالن های همایش مختلف و متنوع، می تواند یک میزبان باشکوه برای جشن ها و مراسم های شما باشد. این هتل پنج ستاره با اتاق های یک نفره، اتاق دو نفره، اتاق سه نفره، ده باب سوئیت جونیور، سه باب سوئیت لاکچری و دو باب سوئیت رویال که دارد، به همراه امکانات ورزشی و غیرورزشی از جمله موتورسواری و تفریحات ساحل می تواند خاطره انگیزترین سفری را برایتان رقم بزند که تا به حال تجربه کردید.

هتل پارسیان صفائیه یزد

یک هتل دو طبقه با حال و هوای یزدی می تواند شما را از آن جایی که هستید، فراتر برده و لذت اقامت در خانه های قدیمی را برایتان تداعی کند. با همان صفا و صمیمتی که در آن خانه های قدیمی وجود دارد، هتل پارسیان صفائیه یزد نیز اقامت باصفایی را برایتان رقم می زند. در واقع این هتل، یکی از بهترین هتل های یزد است.

هتل پارسیان صفائیه یزد با ترکیبی از معماری نو و قدیم ساخته شده است. در واقع هتل دو بخش هتل نو و هتل باغ دارد. در هتل نو ترکیبی از معماری مدرن و سنتی شاهکاری را خلق کرده که اقامت را برایتان شیرین می کند. در هتل باغ باصفای صفائیه یزد، چهار سالن می بینید که برای برگزاری مراسم و همایش های خود می توانید از آن استفاده کنید. سالن های چشم انداز، حافظ و خیام در دل باغ برای پذیرایی باصفا از مهمان تان آماده است. فضای داخلی این بخش از هتل به گونه ای است که دل تان می خواهد ساعت ها در آن بچرخید و به قسمت های مختلف آن سری بزنید؛ چرا که همچنان بافت سنتی خود را حفظ کرده است.

هتل باغ دارای 46 ویلا در دل باغی سرسبز است که برای رسیدن به آن باید مقداری پیاده روی کنید. البته اتاق های یک تخته، دو تخته، سوئیت و اتاق های ویژه هم وجود دارد که می توانید در آن اقامت داشته باشید.

رستوران چهار سوق هتل صفائیه یزد، در مجموعه هتل نو، با نمایی چوبی شما را به یک غذای خوشمزه یزدی دعوت می کند. دکور چوبی و تنور نان داغ هم آماده است تا لذت غذا خوردن تان را تکمیل کند. علاوه بر این سه کافی شاپ دیگر نیز هتل دارد که می تواند میان وعده های خاطره انگیز برایتان آماده کند. ساکنان هتل باغ برای صرف غذا بایستی به مجموعه هتل نو بیایند.

بخشی از بهترین هتل های پارسیان ایران را با هم سر زدیم و از امکانات آن ها لذت بردیم. در صورتی که قصد سفر به شهرهایی همچون رامسر، چالوس، یزد یا اصفهان را دارید و می خواهید یک اقامت راحت و به یادماندنی داشته باشید، می توانید هتل های پارسیان را با بهترین قیمت و تخفیف از سامانه رزرواسیون آنلاین رهی نو رزرو کنید. رهی نو با ارائه بهترین خدمات و پشتیبانی در ارائه هتل های ایران، تا انتهای اقامت همراه شما خواهد بود. برای رزرو هتل، می توانید همین حالا به سایت رهی نو بروید و با تخفیف ویژه هتل موردنظرتان را رزرو کنید تا با خیالی آسوده به سفر بروید.

منبع: مجله سفر

به "رزرو بهترین هتل های گروه پارسیان با تخفیف ویژه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رزرو بهترین هتل های گروه پارسیان با تخفیف ویژه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید