رئیس اینستاگرام: اینستاگرام دیگر یک اپلیکیشن متمرکز بر اشتراک عکس نیست (اما خدا نکند اینستاگرام به سمت تیک تاک شدن پیش برود!)

به گزارش وبلاگ عصر نو، آدام ماسری - رئیس ایتستاگرام- به تازگی در ویدئویی که در اینستاگرام و توییتر ارسال کرده، گفته که این شرکت بعد از دیدن موفقیت های یوتیوب و تیک تاک، تصمیم گرفته که شبکه ای برای سرگرمی سازی و اشتراک ویدئو باشد.

رئیس اینستاگرام: اینستاگرام دیگر یک اپلیکیشن متمرکز بر اشتراک عکس نیست (اما خدا نکند اینستاگرام به سمت تیک تاک شدن پیش برود!)

او تعدادی از تغییرات و آزمایش هایی را که در اینستاگرام مد نظر قرار گرفته، شرح داده که شامل پیشنهاد موضوعاتی است که کاربر به صورت پیش فرض دنبال نمی کند و هم امکان مشاهده تمام صفحه ویدئوها است.

این شرکت حساب ویژه ای هم برای تهیه کنندگان به خصوص در بخش ویدئو، خرید و فروش و پیامرسانی باز کرده است.

اینستاگرام زمانی، تنها شبکه اجتماعی اشتراک عکس خالص بود، اما به تدریج آنقدر تغییر پیدا کرد که خود ما هم روزهای نخست آن را فراموش کرده ایم.

جنبه هراسناک اما این است که اینستاگرام آنقدر موفقیت و ترافیک و سود برایش مهم شود که بخواهد یک تیک تاک دیگر بشود.

در شرایطی که ما از فقر توجه به متن در خود اینستاگرام نالان بودیم، نسل جدیدتر شبکه های اجتماعی به رهبری تیک تاک کلا طوری طراحی شده که تنها ویدئوهای بی ارزش سرگرم کننده در ان داغ می شود.

برخی از آدم های نسل انقلاب وبلاگ ها، همچنان امیدوار هستند که یک شبکه اجتماعی فراگیر با ارجحیت متن به وجود آید. اما ظاهرا چون سود مالی هنگفت در ارزیابی های خام اولیه برای چنین شبکه اجتماعی ای دیده نمی شود، شرکت و سرمایه گذارهای خاصی به صرافت ساخت چنین شبکه ای نیفتاده اند.

در هر صورت تمایل به کلون کردن و تقلید، گاهی آفت خلاقیت می شود. همچنان که گوگل بارها در اجتماعی شدن باخت و آشفته نشان داد.

منبع

منبع: یک پزشک

به "رئیس اینستاگرام: اینستاگرام دیگر یک اپلیکیشن متمرکز بر اشتراک عکس نیست (اما خدا نکند اینستاگرام به سمت تیک تاک شدن پیش برود!)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئیس اینستاگرام: اینستاگرام دیگر یک اپلیکیشن متمرکز بر اشتراک عکس نیست (اما خدا نکند اینستاگرام به سمت تیک تاک شدن پیش برود!)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید