دست فرمون به برندی در حوزه برنامه سازی تبدیل شد

به گزارش وبلاگ عصر نو، تهیه کننده دست فرمون گفت: دست فرمون یک برند در حوزه برنامه سازی شد؛ برند شدن و برند را نگه داشتن سختی های خاص خودش را دارد.

دست فرمون به برندی در حوزه برنامه سازی تبدیل شد

به گزارش وبلاگ عصر نو، عوامل مسابقه تلویزیونی دست فرمون امروز در واحد ارتباط با مخاطبان رسانه ملی (162) با مخاطبان خود تبادل نظر کردند و بعد از آن در نشست خبری شرکت کردند. محمودی تهیه نماینده، مسعود صنم کارگردان و کامران تفتی مجری این برنامه در این نشست خبری حضور داشتند.

محمودی تهیه نماینده دست فرمون در این نشست خبری گفت: دست فرمون یک برند در حوزه برنامه سازی شد؛ برند شدن و برند را نگه داشتن سختی های خاص خودش را دارد. شبکه نسیم در حوزه برند سازی برنامه ها اتفاقات خوبی را رقم زده است.

وی ادامه داد: شرکت نمایندگان دست فرمون از سراسر ایران در این برنامه حضور پیدا می نمایند. این برنامه با استقبال خوبی روبرو شده است و امروز هم در تماس هایی که در واحد پاسخگویی 162 با مخاطبان صحبت کردیم، پیگیر ثبت نام برای فصل نو بودند.

محمودی مطرح نمود: دست فرمون زمستان 98 روی آنتن رفت و با توجه به استقبال مخاطبان بهار 99 فصل دوم آن را کلید زدیم و با اتمام فصل دوم طراحی فصل سوم را انجام دادیم.

وی اضافه کرد: تصمیم گرفتیم در فصل سوم از تهران فاصله بگیریم. در طراحی فصل سوم به باشگاه اتومبیلرانی دست فرمون فکر کردیم و استعدادیابی انجام دادیم. با پتانسیلی که در برنامه داشتیم و با مربیان دست فرمون استعدادیابی انجام دادیم و در فصل سوم به صورت تیمی شرکت نمایندگان حضور پیدا کردند.

محمودی مطرح نمود:در مسابقه دست فرمون توانایی و مهارت رانندگی خانم ها با رعایت شأن آن ها به تصویر عایدی، موجب شد در بسیاری شهر های مختلف کشور که فاقد پیست موتورسواری و اتومبیلرانی بودند مکانی برای تمرین ایجاد گردد.

محمودی درباره ادامه فصل های بعدی این مسابقه گفت: ما دوست نداریم فقط بسازیم بلکه دوست داریم رشد کنیم دوست داریم کار را بین المللی کنیم در ایران کامل کشور را دخیل کردیم و کوشش داریم اگر بتوانیم کار را بین المللی کنیم و کشور های اطراف در مسابقه ما شرکت نمایند.

تفتی مجری این مسابقه گفت: ابزار مسابقه ماشین راننده است ما خواستیم بخش اشرافی را بگیریم که راننده ها فکر ننمایند حتماً باید ماشین خاصی داشته باشند. شعار برنامه هم این است که آرامش در خیابان و هیجان در پیست تا همه بدانند با ماشین های ساده هم می توانست اتفاق بیفتد.

تفتی درباره حمایت شرکت های خودروسازی گفت: برنامه ما بیننده زیادی دارد و می تواند محصولات خودروسازی داخلی را معرفی کند. اما در سبد تصمیم گیری قرار نمی گیرد. فصل اول برنامه را که می بینند، می گویند برنامه خوبی بود. کاش شرکت می کردیم. آن ها قول می دهند برای فصل بعد حمایت می کنیم. هنگامی که فصل بعدی فراخوان می زنیم مدیرعامل عوض شده و فرد دیگری آمده است. نسبت به تبلیغ تولیدات داخلی رسالتی بر دوش ما بود. ولی شرکت های خودروسازی برای حمایت نیامدند. وقتی در جهت درست قرار می گیریم، آن مدیری که باید بیاید نمی آید و بعد ها می گوید من این برنامه را دوست داشتم. به جای این که دنبال فرد مشهوری بگردند و او را جلوی یک خودرو بنشانند، می توانستند در برنامه ما تبلیغ نمایند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "دست فرمون به برندی در حوزه برنامه سازی تبدیل شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دست فرمون به برندی در حوزه برنامه سازی تبدیل شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید