درگیری در دانشگاه تهران؛ تجمعات پراکنده در منطقه ها مختلف تهران ، توضیحات یک مقام مطلع امنیتی

به گزارش وبلاگ عصر نو، تجمعات امروز تهران علی رغم کوشش زیاد ضدانقلاب، با تعداد حدود 10 تا 20 نفر (برای هر نقطه) در بعضی منطقه ها محدود شکل گرفت و با همراهی مردم روبرو نشد.

درگیری در دانشگاه تهران؛ تجمعات پراکنده در منطقه ها مختلف تهران ، توضیحات یک مقام مطلع امنیتی

به گزارش وبلاگ عصر نو، مشاهدات تسنیم در خیابان های تهران در عصر امروز چهارشنبه 20 مهر حاکی از این است که بعضی تجمعات با تعداد حدود 10 تا 20 نفر (برای هر نقطه) در بعضی منطقه ها نظیر خیابان لاله زار، خیابان کارگر، خیابان طالقانی، خیابان جمهوری و ... صورت گرفت که افراد حاضر در آن ابتدا شعارهای ساختارشکنانه سر دادند و در بعضی تجمعات نیز به اموال عمومی مثل نرده های خیابان ها و سطل های زباله آسیب زده و آنها را آتش زدند.

این تجمعات محدود که بدون همراهی عموم مردم برگزار گردید، بعضاً موجب ایجاد خلل در کسب و کار مردم و شده و در بعضی نقاط نیز ترافیک ایجاد کرد.

بنا بر این گزارش، در داخل دانشگاه تهران نیز تجمعاتی به وسیله دانشجویان شکل گرفت که موجب درگیری های پراکنده با دیگر دانشجویان این دانشگاه شد.

یک مقام مطلع امنیتی در همین رابطه گفت: عمده این تجمعات به وسیله حدود پنج گروه شامل سه تا چهار نفر موتورسوار صورت گرفت که برای ناامن کردن تهران با حضور در تقاطع های اصلی شهر و منطقه ها پرترافیک، سطل آشغال ها را آتش زده و فرار می کردند که در یکی از موارد، مردم و کسبه، این موتوری ها را متوقف و تحویل پلیس دادند.

بعضی شبکه های ضد ایرانی از روزهای گذشته همه کوشش خود را برای ایجاد تجمعات سراسری در تهران بکار گرفتند که علی رغم حجم زیاد تبلیغات، تجمعات امروز نسبت به روزهای گذشته با همراهی بسیار کمتری روبرو شد به طوری که در بعضی از نقاط حتی احتیاج به ورود نیروهای انتظامی نیز نبود.

بنا بر این گزارش، هم اکنون شرایط مرکز در همه نقاط آرام است و هیچ درگیری و اغتشاشی در مراکز اصلی شهر تهران دیده نمی گردد.

منبع: همشهری آنلاین

به "درگیری در دانشگاه تهران؛ تجمعات پراکنده در منطقه ها مختلف تهران ، توضیحات یک مقام مطلع امنیتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درگیری در دانشگاه تهران؛ تجمعات پراکنده در منطقه ها مختلف تهران ، توضیحات یک مقام مطلع امنیتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید