خودمان را برای کسب سه امتیاز آماده نموده ایم

به گزارش وبلاگ عصر نو، محمد ربیعی شنبه شب در نشست خبری پیش از بازی مقابل نفت مسجد سلیمان اظهار کرد: سعی کردیم بعد از باخت هفته گذشته که مقابل پرسپولیس داشتیم بتوانیم ریکاوری مناسب از لحاظ ذهنی و جسمی داشته باشیم و خودمان را برای بازی مقابل نفت مسجد سلیمان مهیا کنیم.

خودمان را برای کسب سه امتیاز آماده نموده ایم

وی اضافه نمود: بازی مقابل نفت مسجد سلیمان برای ما پراهمیت است فرایند تیم نفت مسجد سلیمان را رو به جلو و خوب می بینیم نسبت به بازی که هفته گذشته مقابل آلومینیوم اراک داشتند.

سرمربی مس رفسنجان ادامه داد: آقای فکری را خیلی وقت است، می شناسم و بسیار زیاد برای من قابل احترام است، به علت اینکه از لیگ دسته دوم مقابل هم تقابل داشتیم و تا امروز جز کسانی است که با توجه به اینکه از فوتبالیست های بسیار ارزنده بود مراحل مربیگری را پله پله طی کرد و می گردد با آقای فکری برای آینده نفت مسجد سلیمان دورنمای خوبی متصور بود.

ربیعی گفت: امیدوارم با تدبیر و برنامه ریزی که داریم بتوانیم بازی فردا را با موفقیت پشت سر بگذاریم و امیدوارم فارغ از هرگونه موارد حاشیه ای شاهد یک فوتبال خیلی خوب باشیم و در سرانجام تیمی که محق است بتواند به پیروزی دست پیدا کند.

وی در مورد بازیکنان غایب تیمش در بازی فردا گفت: یونس اکبرپور را به علت مصدومیت نداریم و عقیل کعبی هم به علت چهاکارته بودن در اختیار نخواهیم داشت.

منبع: خبرگزاری مهر

به "خودمان را برای کسب سه امتیاز آماده نموده ایم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خودمان را برای کسب سه امتیاز آماده نموده ایم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید