حیرت زن محلی با تماشا یوفوی عجیب در آسمان

به گزارش وبلاگ عصر نو، رویت یک یوفو با شکلی عجیب در آسمان آمریکا خبرساز شده است.

حیرت زن محلی با تماشا یوفوی عجیب در آسمان

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی وبلاگ عصر نو، تا به امروز گزارش های مختلفی از رویت یوفو یا همان شیء پرنده ناشناس، در سراسر دنیا منتشر شده است، اما کسی منشاء دقیق آن ها را نمی داند. در حالی که به گمان بعضی این اشیاء پرنده تکنولوژی پیشرفته بعضی کشور های دنیا هستند، اما بعضی ماهیت آن ها را فرازمینی و متعلق به موجودات فضایی می دانند.

اما تصاویری که به تازگی منتشر شده رویت یک شیء پرنده عجیب بر فراز آسمان آمریکا را نشان می دهد. یک زن محلی اهل شیکاگو در استان ایلینوی اولین بار این شیء پرنده عجیب سیاه رنگ را که در آسمان شناور بود مشاهده کرد. آیانا که روی بام خانه اش حضور داشت تصاویری از این شیء عجیب را با تلفن همراهش تهیه کرد. در تصاویر منتشر شده این شیء که شکلی شبیه به استخوان دارد در حالی که در آسمان شناور است دیده می گردد.

بیشتر بخوانید

آیانا در مصاحبه با یکی از رسانه های محلی گفت هنگامی که او و پسرش این شیء شناور را در آسمان مشاهده کردند کاملا مبهوت شده بودند. او گفت ما دقیقا نمی توانستیم ماهیت این شیء عجیب را تشخیص دهیم. بنا به گفته آیانا این شیء در آسمان جنوب شرقی شیکاگو شناور بود و سپس ناپدید شد.

انتشار این تصاویر در شبکه های اجتماعی با واکنش کاربران هم همراه بود. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: واقعا عجیب است. من تا به حال بالنی مثل این شیء ندیده بودم. کاربر دیگر نوشت: عجیب است. من هیچ توضیحی ندارم. به نظر می رسد این شیء از هلیکوپتر آویزان باشد، اما در این عکس هلی کوپتری وجود ندارد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "حیرت زن محلی با تماشا یوفوی عجیب در آسمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حیرت زن محلی با تماشا یوفوی عجیب در آسمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید