جنگ بر سر خرید منچستر با رقم نجومی بالا گرفت ، شیاطین سرخ به قطری ها می رسد یا ثروتمندترین مرد انگلیس؟

به گزارش وبلاگ عصر نو، حمد بن جاسم بن جبر آل ثانی نخست وزیر و وزیر امور خارجه قطر که مدیرعامل سازمان سرمایه گذاری قطر است، روز آدینه از ازائه پیشنهاد رسمی برای خریداری باشگاه منچستریونایتد اطلاع داد.

جنگ بر سر خرید منچستر با رقم نجومی بالا گرفت ، شیاطین سرخ به قطری ها می رسد یا ثروتمندترین مرد انگلیس؟

به گزارش وبلاگ عصر نو همزمان با سرانجام مهلت ارائه پیشنهادها برای خریداری باشگاه منچستریونایتد که به وسیله خانواده گلیزر مالکان فعلی آن روز آدینه (دیروز) معین شده بود، سازمان سرمایه گذاری قطر و بعلاوه شکرت چندملیتی اینیوس پیشنهادات خود را ارائه کردند.

حمد بن جاسم بن جبر آل ثانی نخست وزیر و وزیر امور خارجه قطر که مدیرعامل سازمان سرمایه گذاری قطر است، روز آدینه از ازائه پیشنهاد رسمی برای خریداری باشگاه منچستریونایتد اطلاع داد و ابراز امیدواری کرد بتواند آن را به شکوه گذشته بازگرداند. مبلغ پیشنهادی آن ها 4.5 میلیارد پوند گزارش شده است.

از سوی دیگر سر جیم راتکلیف ثروتمندترین مرد بریتانیا که بنیان گذار شرکت چندملیتی صنایع شیمیایی اینیوس است نیز روز گذشته پیشنهاد مالی خود برای مالکیت باشگاه منچستریونایتد را ارئه نموده و گفته می تواند منچستریونایتد را به منچستریونایتد بازگرداند. آخرین پیشنهاد او 4.25 میلیارد پوند برآورد شده است.

گلیزرها امیدوارند بتوانند روش باشگاه را تا ماه آینده میلادی یعنی ماه مارس نهایی نمایند و در این بین باید بین آل ثانی و راتکلیف یک مالک تازه را انتخاب نمایند تا سکان معروف ترین باشگاه انگلیس را به دست آن ها بسپارند.

نوامبر گذشته بود که خانواده گلیزر بیان کرد روند پیگیری جایگزین های استراتژیک برای منچستر یونایتد را شروع نموده اند و این به معنای آن است که مالکان شیاطین سرخ پس از 17 سال باشگاه داری و برانگیختن انتقادهای بسیاری مخصوصاً در چند سال اخیر، منچستریونایتد را ترک خواهند کرد.

منبع: همشهری آنلاین

به "جنگ بر سر خرید منچستر با رقم نجومی بالا گرفت ، شیاطین سرخ به قطری ها می رسد یا ثروتمندترین مرد انگلیس؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جنگ بر سر خرید منچستر با رقم نجومی بالا گرفت ، شیاطین سرخ به قطری ها می رسد یا ثروتمندترین مرد انگلیس؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید