تپه های شنی اسلووینسکی لهستان

به گزارش وبلاگ عصر نو، تاریخچه تپه های شنی اسلووینسکی لهستان

در سال 1967 منطقه ای با مساحت 32.744 هکتار در کشور لهستان کشف شد از این رو یکی از بزرگترین تپه های شنی در این کشور است .این پارک در بخش مرکزی ساحل دریای بالتیک قرار گرفته است .بعلاوه در پارک دریاچه و جنگل labesko و دریاچه gardno قرار گرفته است . یکی از ویژگی های آن ، ماسه های روان لهستان است که در قسمت عمده این پارک قرار گرفته است .وسعت این تپه ها به 500 هکتار می رسد و از بزرگترین تپه های روان اروپا به شمار میرود .هزاران سال است که تپه های شنی اسلووینسکی لهستان با میانگین 10 متر در هر سال حرکت می نمایند . تپه های پارک ملی slowinski به وسیله باد های فرار از دریای بالتیک عبور می نمایند که هر ساله موجب تغییر محل زیستگاه کاج های بلند می شوند .

تپه های شنی اسلووینسکی لهستان

در این مقاله قصد داریم به معرفی تپه های شنی اسلووینسکی لهستان بپردازیم این تپه های شنی هر ساله گردشگران بسیاری را به خود جذب می نماید در ادامه با ما همراه باشید تا بیشتر با تپه های شنی اسلووینسکی لهستان آشنا شویم

در صورتی که به سفر به کشورهای آسیایی علاقمند هستید ، تور گرجستان هم میتوانند پیشنهاد خوبی برای شما باشد. این تور پر هوادار ، از نظر اقتصادی نیز بسیار به صرفه است.

برای مشاهده قیمت تور گرجستان نیز می توانید به سایت وبلاگ عصر نو مراجعه کنید.

این تپه های شنی در یک طرف به وسیله اقیانوس ها و در یک طرف دیگر به وسیله جنگل و دریاچه احاطه شده است .تپه های بلند 40 متری آهسته سبب پوشاندن درختان می شوند .

خرید بلیط ماهان

پارک ملی اسلووینسکی

در این پارک 920 گونه از گیاهان عروقی ، 165 گونه برفی و 430 گونه قارچ وجود دارد که پوشش گیاهی تپه های پارک ملی لهستان است .علاوه بر دو راستا اصلی توریستی (شمال و جنوب)، بسیاری از راستاهای شناخته شده و راستاهای پیاده روی در پارک وجود دارد.

پرندگان اغلب در دریاچه Gardno و Lebsko دیده می شوند؛ بنابراین، ذخایر طبیعی محیطی در آنجا وجود دارد. کل پارک به وسیله یونسکو در شبکه جهانی ذخایر بوسفورا گنجانده شده است و در میان منطقه ها حفاظت شده تحت کنوانسیون رامسر در تالاب های بین المللی اهمیت دارد.

محل های زیبای گردشگری در تپه های شنی اسلووینسکی لهستان

گردشگران بعلاوه می توانند از پارک های میراثی در کلوکی در نزدیکی اسلوادوینو تماشا نمایند، که زندگی اولیه Słowińcy که در ساحل دریاچه های لسبوسو و گاردنو زندگی می کردند را نشان می دهد، فانوس دریایی تاریخی 25 متری در Czołpino نیز ارزش تماشا دارد.

در قسمت زیر چند عکس همراه با شرح درج می کنیم که یاری می نماید بهتر تپه های شنی اسلووینسکی لهستان را بشناسیم :

با گرفتن دوچرخه الکتریکی در 5 کیلومتری پارک می توانید تا تپه های ماسه ای بروید و سپس از تپه ها به آرامی بالا بروید

تپه های شنی اسلووینسکی یک منطقه بزرگ را پوشش می دهند و یک محیط حساس هستند، بنابراین حصار طناب برای راهنمایی بازدیدنمایندگان به بالای بلندترین گونه های تپه ها هستند.منطقه اطراف تپه ها با درختان کاج ضخیم پوشیده شده است .شن و ماسه عمیق و سست باعث می گردد که صعود به بالای آبراهه آهسته تر گردد که در واقع ارزش کوشش را دارد .تپه های شن و ماسه به سرعت به جنگل و دریاچه Łebsko می رسد.

ساحل دریای بالتیک لهستان معمولا بادی می گردد ، و اینجا را تبدیل به یک مکان عالی و تماشای برای به هوا فرستادن بادبادک ها می نماید .تپه های slowinski پارک ملی طولانی، گسترده است و به شدت مورد بازدید قرار می گیرد.

تجربه دوچرخه سواری یک تفریح محبوب در تپه های شنی اسلووینسکی لهستان است .

همه چیز هایی که قبل از سفر باید بدانید

دسترسی به پارک از تمام شهر های نزدیک آن آسان است . از محل پارک ماشین ها تا لبه ساحل تقریبا 5.5 کیلومتر به ابتدای تپه های شنی اسلووینسکی لهستان است اغلب مردم حدود 1 الی 1:30 ساعت این راستا را پیاده راه می فرایند که راستای زیبا از وسط جنگل است . بعضی از مردم هم به بازی گلف الکترونیک روی تپه ها می پردازند.

از همه مهم تر ساده ترین راه برای رفت و آمد به تپه های شنی اسلووینسکی لهستان این است که در فروشگاه ها هزینه ورودی دوچرخه را بپردازید و خودتان در تپه های slowinski دوچرخه سواری کنید .

نتیجه گیری

این منطقه ها بسیار زیبا هستند و محیطی با پوشش های گیاهی متنوع است که نزدیک به 920 گونه متنوع گیاهی در آنجا یافت می گردد .آب و هوای تپه های شنی اسلووینسکی لهستان گرم و مرطوب است و ورزش هایی همانند دوچرخه سواری و گلف در آنجا انجام می گردد.

سفر به این مکان میتواند بسیار مجذوب کننده و هیجان انگیز باشد . در صورتی که علاقمند به سفر های هوایی هستید میتوانید با خرید پرواز چارتر از دغدغه های سفر خود کم کنید . هم چنین برای اقامت راحت تر رزرو هتل مقرون به صرفه نیز میتواند پیشنهاد خوبی باشد.

منبع: دلتابان

به "تپه های شنی اسلووینسکی لهستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تپه های شنی اسلووینسکی لهستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید