شرح مهم شهردار در خصوص سامانه معلولان و جانبازان ، زاکانی : پیش بینی پنج نقطه در شهر برای راه اندازی سامانه معلولان

به گزارش وبلاگ عصر نو، شهردار تهران به پرداختن برنامه ریزی های انجام شده برای ساماندهی شرایط سامانه معلولان و جانبازان گفت: ما در پی این هستیم که خدمت بزرگی به معلولان و جانبازان ارائه دهیم.

شرح مهم شهردار در خصوص سامانه معلولان و جانبازان ، زاکانی : پیش بینی پنج نقطه در شهر برای راه اندازی سامانه معلولان

به گزارش وبلاگ عصر نو، علیرضا زاکانی شهردار تهران درخصوص شرایط سامانه معلولان و جانبازان اعلام نمود: قرار بر این است که خدمت بزرگی به معلولان ارائه گردد و در این مورد به اعضای شورا شرح خواهیم داد.

شهردار تهران با بیان اینکه این خدمت شامل افزایش تعداد خودروهای ناوگان و تنوع ایستگاه ها می گردد، تأکید کرد: ما به جای یک نقطه چند نقطه را برای خدمت رسانی به معلولان و جانبازان در سطح شهر پیش بینی نموده ایم.

او با اشاره به پیشنهاد رئیس شورای شهر تهران مبنی بر پیش بینی پنج نقطه در سطح شهر برای راه اندازی سامانه معلولان، یادآور شد: این موضوع، پیشنهاد فوق العاده ای است، ما نیز برنامه ریزی خود را بر چنین طرحی قرار داده ایم.

لازم به ذکر است، در پی انتقاد بعضی اعضای شورای شهر تهران به جابجایی سامانه معلولان در جلسات اخیر شورا، مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران در جلسه یکصد و هفتادم تأکید کرد که به جای اصرار بر استقرار سامانه جانبازان و معلولان در یک نقطه، پنج نقطه در سطح شهر برای این سامانه در نظر گرفته گردد.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران نیز در یکصد و شصت و ششمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران از اضافه شدن 40 دستگاه ون معلولین و جانبازان به این سامانه در آینده ای نزدیک در راستای خدمت رسانی بهتر به این قشر خبر داده بود.

منبع: همشهری آنلاین

به "شرح مهم شهردار در خصوص سامانه معلولان و جانبازان ، زاکانی : پیش بینی پنج نقطه در شهر برای راه اندازی سامانه معلولان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرح مهم شهردار در خصوص سامانه معلولان و جانبازان ، زاکانی : پیش بینی پنج نقطه در شهر برای راه اندازی سامانه معلولان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید