تصویر جنجالی از کریستیانو رونالدو در عربستان

به گزارش وبلاگ عصر نو، کریستیانو رونالدو، ستاره بزرگ فوتبال پرتغال، بعد از پشت سر گذاشتن یک جام جهانی ناموفق که از قضا با موفقیت خارق العاده رقیب سنتی اش لیونل مسی به سرانجام رسید حالا بدون باشگاه است. رابطه چند ماهه پرتنش کریستیانو و منچستریونایتد در نهایت با فسخ دوطرفه قرارداد او به سرانجام رسید و حالا ستاره 37ساله در پی باشگاهی تازه می شود. با اینکه در طول تابستان مهمترین علت رونالدو برای تمایل به جدا شدن از یونایتد عدم حضور این تیم در لیگ قهرمانان بود در روز های اخیر نام یک باشگاه عربستانی به عنوان مقصد احتمالی سی آر سون مطرح شد: باشگاه النصر عربستان.

تصویر جنجالی از کریستیانو رونالدو در عربستان

بعد از تایید و تکذیب های اولیه در نهایت رسانه های معتبر ورزشی تایید کردند که النصر پیشنهادی 200 میلیون یورویی به رونالدو ارائه داده و میخواهد با او قراردادی سه ساله امضا کند. گفته می گردد کریستیانو به عربستانی ها اطلاع داده که ظرف چند روز آینده تصمیم نهایی خود را خواهد گرفت.

از چلسی و بایرن و اتلتیکو تا النصر

قبل از عملکرد ناامیدکننده پرتغال در جام جهانی و حذف شدن از مرحله یک چهارم با شکست در مقابل مراکش گزینه های محتمل رونالدو چلسی و اسپورتینگ بودند. اما با خاتمه زودهنگام حضور پرتغال در قطر نام باشگاه النصر بیش از همه گزینه ها در رسانه ها مطرح بود. این در حالی است که در ماه های ابتدایی شروع فصل از باشگاه هایی مثل اتلتیکو مادرید، ناپولی، یوونتوس و بایرن مونیخ هم به عنوان باشگاه های خواستار او نام برده می شد، ولی این باشگاه ها قصدشان برای جذب کریس را تکذیب نموده بودند.

بعد از چند ماه پرتنش در شروع فصل و کشکمش های متعدد رونالدو با اریک تنهاخ در منچستریونایتد، انتها مصاحبه جنجالی او با پیرس مورگان باعث شد همه پل های پشت سر خراب گردد. مدیران یونایتد بلافاصله حکم به فسخ قرارداد رونالدو دادند و تعیین بود ستاره پرتغالی می دانست بعد از این مصاحبه چنین اتفاقی خواهد افتاد.

جام جهانی قطر کمکی به کریستیانو نکرد

شرایط در قطر هم به هیچ وجه بر وفق مراد کریستیانو نبود. در دو بازی آخر پرتغال او بازی ها را از روی نیمکت شروع کرد و ناراحتی و عصبانیت در چهره اش موج می زد.

در میانه شایعات درباره احتمال انتقال رونالدو به باشگاه النصر و تایید و تکذیب های متعدد، خبری از عربستان سعودی منتشر شد که حاکی بود کریستیانو رونالدو در فرودگاه بین المللی ملک خالد شهر ریاض رویت شده است. کمی بعد تصویری هم از این فرودگاه منتشر شد که کریستیانو را در حال انتقال چمدانش به یک خودرو نشان می داد. تعیین است که رونالدو شخصا برای صحبت با مدیران النصر وارد عربستان شده است و این نشان می دهد مذاکرات دو طرف به احتمال زیاد در مراحل پیشرفته قرار گرفته است.

ورزش سه

منبع: فرارو

به "تصویر جنجالی از کریستیانو رونالدو در عربستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصویر جنجالی از کریستیانو رونالدو در عربستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید