ماجرای گوشی خاص کریس رونالدو که جعلی از آب عایدی ، عکس

به گزارش وبلاگ عصر نو، زومیت نوشت: عکسی از رونالدو در شبکه های اجتماعی دست به دست می گردد که فوتبالیست سرشناس پرتغالی را با یکی از گوشی های هواوی نشان می دهد؛ آنالیز ها نشان می دهد این عکس جعلی است.

ماجرای گوشی خاص کریس رونالدو که جعلی از آب عایدی ، عکس

یک تصویر منتسب به کریستیانو رونالدو که نخستین بار به وسیله فردی چینی منتشر شد، او را در داخل خودروی شخصی اش با گوشی هواوی نشان می دهد. رونالدو در این تصویر، Huawei Mate RS Porsche Design 2018 را روی داشبورد خودروی خود که ظاهراً بنتلی کانتیننتال جی تی است قرار داده.

رونالدو می داند پاپاراتزی ها همیشه در محل های عمومی از او عکس می گیرند. منطقی نیست که این بازیکن سرشناس گوشی هوشمند شناخته شده ای را روی داشبورد خودرویش قرار دهد، جایی که به راحتی قابل رؤیت است.

رونالدو هم اکنون در کمپ تیم ملی پرتغال در قطر حضور دارد و بعید است اجازه پیدا کند که به تنهایی از کمپ خارج گردد. مورد دیگر این که ویژگی های ظاهری رونالدو در تصویر فاش شده با آخرین تصاویری که از او در جریان مسابقات جام جهانی ثبت شده است هم خوانی ندارد.

واضح ترین نکته برای جعلی خواندن تصویر موردبحث این است که رنگ سوژه اصلی با سایر نقاط تصویر تفاوت قابل توجهی دارد. با کمی دقت در تصویر می توانید متوجه شوید که به شکل ناشیانه ای با فتوشاپ طراحی شده است.

شبکه های اجتماعی و پلتفرم های مبتنی بر اینترنت فرصتی بی نظیر برای کسانی هستند که می خواهند به هر قیمتی دیده شوند. به هنگام تماشا اخبار جنجالی، تفکر انتقادی خود را حفظ کنید تا اسیر فیک نیوز نشوید.

5858

منبع: خبرآنلاین

به "ماجرای گوشی خاص کریس رونالدو که جعلی از آب عایدی ، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماجرای گوشی خاص کریس رونالدو که جعلی از آب عایدی ، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید