خبرنگاران نگرانی بابت شاگردان اسکوچیچ و وداع با خالق تصاویر تختی

به گزارش وبلاگ عصر نو، تهران- خبرنگاران- در چهاردهمین روز از دهمین ماه سال 1399 با بسته ورزشی خبرنگاران همراه باشید.

خبرنگاران نگرانی بابت شاگردان اسکوچیچ و وداع با خالق تصاویر تختی

به گزارش وبلاگ عصر نو، در چهاردهمین روز از دی ماه، بسته ورزشی وبلاگ عصر نو با اخبار و گزارش ها و مصاحبه های متنوع از دنیای ورزش تقدیم شما می گردد. همراه ما باشید.

در انتظار شروع دوران پساکتابچه برای میزبانی جام ملت های آسیا

فدراسیون فوتبال ایران کاغذبازی های لازم برای کسب میزبانی جام ملت های آسیای سال 2027 را انجام داده اما این به معنای خاتمه ماموریتش نیست و از حالا باید در فضای مجازی اقدامات ویژه ای صورت بگیرد تا همچنان امیدوار به کسب میزبانی باشیم. توضیحات تکمیلی را در اینجا بخوانید.

مسعود اسماعیل پور قهرمان دنیا از کشتی خداحافظی کرد

مسعود اسماعیل پور دارنده چهار مدال قهرمانی آسیا وزن 61 کیلوگرم کشتی آزاد ایران از دنیای این رشته ورزشی خداحافظی کرد. در اینجا خواننده ادامه این خبر باشید.

تیم ملی فوتبال ایران در برزخ؛ بازگشتِ خطرِ قطر

بازهم برآورد هایی درباره برگزاری متمرکز دیدارهای انتخابی جام دنیای 2022 قطر و جام ملت های 2023 چین به وجود آمده که نمی تواند خبر خوبی برای تیم ملی فوتبال ایران باشد. جزییات بیشتر در اینجا قابل دسترسی است.

عکاس دنیا پهلوان تختی درگذشت

یونس علیشیری که با عکس های خبری از مسابقات دنیا پهلوان تختی به شهرت رسید، به دلیل نارسایی کلیوی و ریوی در سن 83 سالگی دار فانی را وداع گفت. روی اینجا کلیک کنید و در جریان ادامه این خبر قرار بگیرید.

فکری: بازیکن باید حیطه وظایفش را بداند/نظم در استقلال کمرنگ شده بود

سرمربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه نظم و انضباط در این تیم کمرنگ شده بود، گفت: همه بازیکنان باید از وظایف خود با خبر باشند و در غیر این صورت با آنها برخورد خواهد شد. توضیحات تکمیلی در اینجا قابل رویت است.

پوچتینو: به دنبال ایجاد یک فلسفه خاص در پاری سن ژرمن هستم

سرمربی جدید تیم فوتبال پاری سن ژرمن، گفت: ما می خواهیم یک ذهنیت و فلسفه را در باشگاه به وجود بیاوریم. ایده من این است که همه بیش از هر چیز، بخواهند که تیم برنده باشد. ادامه این خبر را در اینجا ببینید.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران نگرانی بابت شاگردان اسکوچیچ و وداع با خالق تصاویر تختی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران نگرانی بابت شاگردان اسکوچیچ و وداع با خالق تصاویر تختی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید