برنامه جهاد دانشگاهی برای توسعه مراکز ناباروری

به گزارش وبلاگ عصر نو، رئیس جهاد دانشگاهی از طرح های این نهاد برای توسعه مراکز ناباروری خبر داد.

برنامه جهاد دانشگاهی برای توسعه مراکز ناباروری

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه وبلاگ عصر نو، براساس اعلام مراکز آمار بهداشتی 20 تا 30 درصد زوج های جوان در کشور با مشکل ناباروری روبرو هستند و اتفاقا این افراد زوج هایی هستند که انگیزه بالایی برای فرزندآوری دارند، جهاد دانشگاهی در دو مرکز رویان و ابن سینا در این زمینه فعالیت می کند و در حال حاضر شبکه درمان ناباروری جهاد دانشگاهی در هشت استان کشور فعالیت دارد.

اما به گفته رئیس جهاد دانشگاهی مراکز درمان ناباروری از سوی جهاد دانشگاهی در حال توسعه است.

در این زمینه با حمیدرضا طیبی رئیس جهاد دانشگاهی گفت وگو کردیم.

طیبی در گفت وگو با خبرنگار گروه دانشگاه وبلاگ عصر نو، گفت: جهاد دانشگاهی برای کمک به جوان سازی جمعیت کشور و پروژه توسعه مراکز غربالگری برنامه هایی دارد.

وی اضافه کرد: خوشبختانه با کمک نمایندگان مجلس شورای اسلامی بودجه مناسبی برای تجهیز و توسعه مراکز درمانی مرتبط در بودجه کل کشور برای جهاد دانشگاهی در نظر گرفته شده است و امیدواریم با آن از سوی سازمان برنامه و بودجه و توانمندی و تجربه پیروز و فناورانه این نهاد در این دو زمینه بتوانیم نقش بسیار موثری در حل مسائل مردم عزیز کشورمان داشته باشیم.

شایان ذکر است، براساس آمار جهاد دانشگاهی میزان پاسخ به درمان در هر دوره درمانی در مراکز وابسته به این نهاد بیش از 37 درصد است که عدد خوبی است و با مراکز درمانی کشور های پیشرفته قابل رقابت است.

منبع: خبرگزاری فارس

به "برنامه جهاد دانشگاهی برای توسعه مراکز ناباروری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه جهاد دانشگاهی برای توسعه مراکز ناباروری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید