با کارت گرافیک های سری RTX 4060Ti ایسوس بازی ها را رنده کنید

به گزارش وبلاگ عصر نو، اکنون زمان آن فرارسیده است تا تمام گیمرها از ظرفیت کارت های سری 40 انویدیا بهره ببرند. ایسوس بزرگترین شریک تجاری انویدیا به تازگی از کارت گرافیک های ROG Strix GeForce RTX 4060 Ti، TUF Gaming GeForce RTX 4060 Ti، ASUS Dual Black & White GeForce RTX 4060 Ti رونمایی کرد.

با کارت گرافیک های سری RTX 4060Ti ایسوس بازی ها را رنده کنید

کارت گرافیک های معرفی شده در ابتدا از حافظه 8 گیگابایتی بهره می برند ولی در ادامه شاهد ارائه این کارت ها با حافظه 16 گیگابایتی خواهیم بود. بنابراین کارت گرافیک های سری 4060 Ti ایسوس در بین گیمرها بالاترین ارزش خرید را نسبت به پرفورمنس دارند؛ چرا که با توجه به حافظه 16 گیگابایتی، برای انجام بازی های با کیفیت ، تکسچر بسیار بالا و رزولوشن های بالاتر دیگر احتیاج به کارت گرافبک های گران قیمت نخواهید داشت.

ROG Strix GeForce RTX 4060 Ti

کارت گرافیک ROG Strix GeForce RTX 4060 Ti با توجه به قدرت و ویژگی های جسورانه ای که دارد، توجه گیمرها را به خود معطوف کرده است. این کارت گرافیک با اشغال 3.1 اسلات تنها 311.4 میلی متر دارای طول مناسبی است که با بسیاری از کیس ها سازگاری دارد. البته ناگفته نماند که برای تأمین برق کارت گرافیک ROG Strix GeForce RTX 4060 Ti احتیاج به هزینه اضافی ندارید چرا که تنها با یک کابل برق 8 پین می توانید برق مورد احتیاج آن را فراهم کنید.

ابعاد جمع و جور کارت گرافیک ROG Strix GeForce RTX 4060 Ti سطح زیادی را برای عبور جریان هوا از هیت سینک باقی می گذارد و با وجود فناوری MaxContact ایسوس (تماس مستقیم چیپست به هیت سینک)، خیال تان بابت خنک ماندن کارت در هنگام لود راحت خواهد بود. در ادامه زبان طراحی نو کارت گرافیک های سری 40 ایسوس، در این کارت نیز شاهد افزایش 21 درصدی حجم هوادهی هستیم که این مهم تنها به وسیله فن های 11 پره ای با فناوری Axial امکان پذیر شده است. غول تایوانی برای تهویه بهتر هوا، روی بک پلیت پشتی کارت گرافیک ROG Strix GeForce RTX 4060 Ti شیاری تعبیه کرده است تا جریان هوای عبوری از هیت سینک از پشت کارت خارج گردد و بدین ترتیب چیپست سریع تر خنک می گردد. در کنار همه این موارد، فناوری 0dB نیز حجت را تمام کرده تا گیمرها از وجود نویز فن کارت گرافیک مادامی که زیر لود قرار ندارد، خلاص شوند و کارت گرافیک بی صدا کار کند.

کارت گرافیک ROG Strix GeForce RTX 4060 Ti مجهز به سوئیچ بایوس دوگانه است تا دست گیمر را باز بگذارد که بین حالت سکوت و عملکرد بالا یکی را انتخاب کند. بعلاوه روی این کارت دو هدر فن با فناوری FanConnect II وجود دارد که می توانید فن های کیس را به آن متصل کنید و زمانی که دمای کارت گرافیک بالا رفت و داخل کیس گرم شد، شدت چرخش فن ها بیشتر گردد و سریع تر داخل کیس خنک گردد. در سرانجام باید به سازگاری کامل کارت گرافیک ROG Strix GeForce RTX 4060 Ti با فناوری Aura Sync اشاره نمود. این کارت نیز همچون سایر فراوریات ایسوس، با بالاترین کیفیت ممکن فراوری شده و گواه آن نیز فرایند Auto-Extreme است که با توجه به لحیم کاری یک مرحله ای PCB، کارت گرافیک های ایسوس از عمر بالایی برخوردار و بدون خرابی در مرحله فراوری عرضه خواهند شد.

TUF Gaming GeForce RTX 4060 Ti

کارت گرافیک TUF Gaming GeForce RTX 4060 Ti برای گیمرهایی طراحی شده است که در پی طراحی ساده و کلاسیک در کنار عملکرد بالا هستند. این کارت گرافیک از همان پردازنده گرافیکی قدرتمند برادر بزرگ خود یعنی ROG Strix استفاده می نماید اما با هیت سینک کمی ضخیم تر و طول کوتاه تر. کارت گرافیک TUF Gaming GeForce RTX 4060 Ti 300 میلی متر طول دارد که با بیشتر کیس های گیمینگ سازگاری کامل دارد. این کارت گرافیک از سه فن با طراحی نو و 11 پره و فناوری Axial بهره می برد و 3.12 اسلات فضا اشغال می نماید و با وجود شیار عبور هوا در پشت کارت، خنک کنندگی بالایی را ارائه می دهد.

کارت گرافیک TUF Gaming GeForce RTX 4060 Ti مجهز به سوئیچ بایوس دوگانه است تا گیمر بین دو حالت سکوت و عملکرد بالا یکی را به راحتی انتخاب کند. لوگوی TUF در این کارت مجهز به فناوری Aura Sync است که امکان شخصی سازی نورپردازی را به کاربر می دهد. خازن های به کار رفته در کارت گرافیک TUF Gaming GeForce RTX 4060 Ti از گرید نظامی برخوردار می باشند که در کنار استفاده از فناوری Auto-Extreme در فراوری آن، عملکرد بالا را در کنار طول عمر بسیار بالا تضمین می نماید.

ASUS Dual GeForce RTX 4060 Ti

کارت گرافیک های ASUS Dual GeForce RTX 4060 Ti با ظاهری تازه و سیستم خنک کننده ارتقا یافته در دو رنگ سفید و مشکی عرضه شده اند. این کارت گرافیک ها با توجه به طول 227 میلی متری که دارند، مناسب همه کیس ها هستند. کارت گرافیک Dual GeForce RTX 4060 Ti مجهز به بک پلیت پشتی از جنس آلومینیوم است که با وجود شیار روی آن، تهویه هوای بسیار خوبی دارد. این کارت گرافیک از فناوری 0dB نیز بهره می برد و از فن های نو و 11 پره با فناوری Axial در فراوری آن استفاده شده است.

کارت گرافیک های سری Dual ایسوس همان طور که از اسمش نیز پیداست، از دو فن در طراحی خود به کار گرفته اند و بدین ترتیب احتیاج به منبع تغذیه گران قیمت ندارند و با یک کابل 8 پین به راحتی می توان برق مورد احتیاج آن را تأمین نمود.

کارت گرافیک های سری RTX 4060Ti ایسوس به زودی در سراسر جهان عرضه خواهند شد. بازار هدف این سری کارت گرافیک ها گیمرهایی هستند که از توان مالی کمتری برخوردار هستند ولی در عین حال در پی پرفورمنس بالا در کنار ارزان بودن، هستند. این کارت ها نیز همچون باقی کارت گرافیک های عرضه شده در ایران با گارانتی اصلی ارائه خواهند شد و باز هم همچون همواره ایسوس اولین برند موجود کننده نوترین کارت گرافیک های روز جهان در ایران خواهد بود.

منبع: فوت و فن

به "با کارت گرافیک های سری RTX 4060Ti ایسوس بازی ها را رنده کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با کارت گرافیک های سری RTX 4060Ti ایسوس بازی ها را رنده کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید