امضای تفاهم نامه همکاری اداره کل صمت و دانشگاه آزاد سمنان

به گزارش وبلاگ عصر نو، یک تفاهم نامه همکاری بین اداره کل صمت و دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان به منظور ایجاد ارتباط مؤثر بین دانشگاه و صنعت منعقد شد.

امضای تفاهم نامه همکاری اداره کل صمت و دانشگاه آزاد سمنان

مهدی میرکو، رئیس اداره آموزش، پژوهش و فناوری اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان اظهار کرد: در راستای تحقق شعار سال و به منظور ایجاد بستر مناسب برای توسعه فناوری و کاربردی کردن نتایج تحقیقات دانشگاهی و ارتباط مؤثر بین دانشگاه و صنعت، تفاهم نامه همکاری بین اداره کل صمت استان و دانشگاه آزاد اسلامی سمنان منعقد شد.

وی ایجاد ارتباط مؤثر بین دانشگاه و صنعت در جهت انتقال تکنولوژی و توسعه صنعت استان سمنان و برطرف احتیاج آموزشی و تحقیقاتی صنایع استان، کارآفرینی و ساماندهی ارتباط واقعی بین صنعت و دانشگاه، ارتقای جایگاه کارآفرینی و توسعه شرکت های دانش بنیان و دانش فنی صنایع و معادن استان را از مهم ترین اهداف و محورهای این تفاهم نامه مطرح کرد.

رئیس اداره آموزش، پژوهش و فناوری اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان اضافه نمود: بر اساس این تفاهم نامه ارائه خدمات آموزشی پژوهشی و مشاوره جهت برطرف احتیاجمندی های تحقیقاتی و فناورانه صنایع استان سازماندهی می گردد و به ایجاد بنگاه های مالی نو و حتی الامکان دانش بنیان یاری خواهد شد.

میرکو اعلام کرد: برگزاری بازدیدهای تخصصی برای آشنایی با احتیاجهای تحقیقاتی و فناورانه صنایع و معادن استان و انجام دوره های فرصت مطالعاتی صنعتی اساتید دانشگاه و انجام خاتمه نامه های دانشجویان تحصیلات تکمیلی منطبق با احتیاجهای جامعه و صنعت و همکاری با واحدهای صنعتی و کارآفرینان نمونه در جهت افزایش رونق فراوری، بهره وری و ارتقای فضای کسب و کار از دیگر موضوعات این تفاهم نامه همکاری بود.

وبلاگ عصر نو سمنان سمنان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "امضای تفاهم نامه همکاری اداره کل صمت و دانشگاه آزاد سمنان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امضای تفاهم نامه همکاری اداره کل صمت و دانشگاه آزاد سمنان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید