اختلاف نظر دو ستاره بلژیکی؛ مدعی قهرمانی جام جهانی هستیم یا نیستیم؟

به گزارش وبلاگ عصر نو، خبرنگاران - در حالی که بلژیک پرستاره به عنوان تیم سوم جام جهانی گذشته در این تورنمنت هم بین مدعیان قهرمانی قرار گرفته، دو ستاره اش نظرات متفاوتی در این باره دارند.

اختلاف نظر دو ستاره بلژیکی؛ مدعی قهرمانی جام جهانی هستیم یا نیستیم؟

به گزارش وبلاگ عصر نو، ادن آزار ادعا می نماید که کلید قهرمانی بلژیک در جام دنیای است، اما هم تیمی اش کوین دی بروینه مخالف است.

آزار گفت: هر چه بیشتر بازی می کنم بهتر می شوم. این به خودم بستگی دارد که چقدر خوب بازی کنم. برای اینکه ثابت کنم که من هنوز در برترین فرم هستم، و اگر ادن آزار در برترین فرم باشد، بلژیک می تواند قهرمان دنیا گردد. احساس خوبی دارم، در اولین بازی 65 دقیقه بازی کردم و خوب هم بازی کردم. اما ما می توانیم به عنوان یک تیم بیشتر از اینها پیشرفت کنیم. من سه سال چالش برانگیز را پشت سر گذاشتم اما وقتی وارد زمین می شوم خوشحالم. این به من بستگی دارد که توپ را بخواهم و قدم بردارم.

اما در این میان، کوین دی بروینه ادعا می نماید که بلژیک به علت بالا بودن میانگین سنی بازیکنانش جزو تیم های مدعی قهرمانی نیست.

او به نشریه گاردین گفت: فکر می کنم در سال 2018 شانس بیشتری برای قهرمانی داشتیم. ما تیم خوبی داریم ولی تیم ما رو به پیری است. بعضی از بازیکنان کلیدی خود را از دست دادیم. چند بازیکن نو خوب داریم اما آنها در سطح بازیکنان سال 2018 نیستند. من تیم خودمان را مدعی نمی دانم. من کاملا قادرم که هرکاری احتیاج باشد انجام بدهم اما در مقایسه با هشت سال پیش به خوبی تفاوت را احساس می کنم. نسبت به آن زمان بیشتر به درمان و استراحت احتیاج دارم.

منبع: فرارو

به "اختلاف نظر دو ستاره بلژیکی؛ مدعی قهرمانی جام جهانی هستیم یا نیستیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اختلاف نظر دو ستاره بلژیکی؛ مدعی قهرمانی جام جهانی هستیم یا نیستیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید