31 زمین چمن ورزشی در مدارس استان احداث شده است

به گزارش وبلاگ عصر نو، استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: بیش از 31 زمین چمن ورزشی در مدارس استان احداث شده است و تا انتها سال تعداد قابل توجهی پروژه ورزشی در استان افتتاح خواهد شد.

31 زمین چمن ورزشی در مدارس استان احداث شده است

غلامعلی حیدری 6 آذرماه در ملاقات با جمعی از ورزشکاران و جانبازان معلول در چهارمحال و بختیاری با اشاره پیروزی تیم ملی ایران در جام جهانی، اظهار کرد: تیم ملی با این پیروزی دل مردم را شاد کرد و امیدواریم با وحدت و همدلی شاهد پیروزی های بیش تر باشیم.

استاندار چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: اهمیت ورزش بر سلامت جسم و روح افراد پوشیده نیست، این مسئله در قشر معلول و جانباز از اهمیت بیش تری برخوردار است، این قشر استعداد های فراوانی در حوزه ورزش قهرمانی دارند و این مسئله مسئولیت متولیان را در حمایت از ورزشکاران سنگین تر می نماید.

بیشتر بخوانید

وی در ادامه با بیان اینکه ورزشکاران معلول و جانباز برای انجام تمرینات ورزشی نیازمند امکانات و زیرساخت های خاص هستند، گفت: ورزشکاران در این حوزه افتخارات بسیاری را کسب نموده اند و باید زیرساخت ها در این حوزه تقویت گردد.

حیدری با تاکید بر اینکه حضور ورزشکاران معلول و جانباز در مسابقات قهرمانی باعث ایجاد انگیزه در سایر جوانان می گردد، مطرح نمود: گام هایی در حوزه حمایت از ورزشکاران معلول برداشته شده است، اما باید بیش تر مورد توجه قرار بگیرد، در سفر ریاست جمهوری نیز اعتبارات خوبی برای تقویت زیرساخت های ورزشی در نظر گرفته شده است.

استاندار چهارمحال و بختیاری اعلام کرد: بیش از 31 زمین چمن ورزشی در مدارس استان احداث شده است و تا سرانجام سال تعداد قابل توجهی پروژه ورزشی در استان افتتاح خواهد شد.

وی در سرانجام اظهار داشت: اشتغال معلولان را نیز می توانست با پرداخت تسهیلات اشتغال خانگی و ... مرتفع کرد.

وبلاگ عصر نو چهارمحال و بختیاری شهرکرد

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "31 زمین چمن ورزشی در مدارس استان احداث شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "31 زمین چمن ورزشی در مدارس استان احداث شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید