آیفون 15 پرو دارای قاب تیتانیومی و دکمه های تپتیک خواهد بود و مقدار رم آن افزایش خواهد یافت

به گزارش وبلاگ عصر نو، به گفته جف پو، تحلیلگر فناوری، نسل بعدی آیفون 15 پرو و آیفون 15 پرو مکس اپل دارای چندین ویژگی تازه از جمله قاب تیتانیومی، دکمه های بدون تحرک فیزیکی واقعی با بازخورد لمسی (تپیتیک) خواهند بود و اندازه رم آنها افزایش خواهد یافت.

آیفون 15 پرو دارای قاب تیتانیومی و دکمه های تپتیک خواهد بود و مقدار رم آن افزایش خواهد یافت

او در یک یادداشت برای شرکت سرمایه گذاری هنگ کنگ Haitong International Securities، انتظارات خود را از سری آیفون 15 بیان نموده که طبق حدس و برآورد او آیفون پانزده 6.1 اینچی، آیفون 15 پلاس 6.7 اینچی، آیفون 15 پرو 6.1 اینچی و آیفون 15 پرو مکس 6.7 اینچی خواهند بود.

او انتظار دارد که مدل های Pro دارای قاب تیتانیومی و دکمه های صدا و پاور حالت با بازخورد لمسی باشد. چرا که دو موتور تپتیک Taptic اضافی در گوشی نصب خواهد شد. او بعلاوه انتظار دارد که مدل های پرو دارای 8 گیگابایت رم باشند.

هر سه این ویژگی ها قبلاً برای مدل های آیفون 15 پرو به وسیله منابع دیگری مانند افشاگر اپل ShrimpApplePro و تحلیلگر مینگچی کئو هم شایع شده بود.

پو می گوید که مدل های آیفون 15 پرو از تراشه A17 Bionic با فرآیند 3 نانومتری TSMC بهره خواهند برد، در حالی که او انتظار دارد آیفون 15 و آیفون 15 پلاس به تراشه A16 Bionic و 6 گیگابایت رم مجهز شوند. او می گ.ید که هر چهار مدل دارای یک پورت USB-C و مودم اسنپدراگون X70 کوالکام برای 5G و LTE خواهند بود.

او انتظار دارد لنز تله فوتو آیفون 15 پرو مکس دارای فناوری پریسکوپ برای افزایش زوم اپتیکال باشد. در خصوص آیفون 15 و آیفون 15 پلاس، پو انتظار دارد لنز دوربین عقب 48 مگاپیکسلی مانند مدل های آیفون 14 پرو داشته باشد.

بر اساس آنالیز های اخیر زنجیره تامین و دیدگاه ها در خصوص صنعت فناوری، پو در خصوص قیمت سهام بسیاری از شرکت های موجود در زنجیره تامین اپل محتاط است. پو معتقد است که شتاب توسعه محصولات اپل کند شده و او انتظار دارد که فروش آیفون، مک، اپل واچ و ایرپاد در سال 2023 نسبت به سال پیش کاهش یابد.

پو سابقه متفاوتی در پیش بینی برنامه های آینده اپل دارد، اما بسیاری از اطلاعاتی که او امروز در خصوص مدل های آیفون 15 به اشتراک گذاشت قبلاً هم شایع شده بود. انتظار می رود اپل طبق معمول مجموعه آیفون 15 خود را در ماه سپتامبر معرفی کند.

منبع

منبع: یک پزشک

به "آیفون 15 پرو دارای قاب تیتانیومی و دکمه های تپتیک خواهد بود و مقدار رم آن افزایش خواهد یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آیفون 15 پرو دارای قاب تیتانیومی و دکمه های تپتیک خواهد بود و مقدار رم آن افزایش خواهد یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید