والیبال

چرا باید از ژاپن ترسید؟

این روز ها هر بار که نام ژاپن می آید، بسیاری به یاد شکست تلخ تیم ملی والیبال ایران در فینال رقابت های قهرمانی آسیا در ارومیه می افتند. آن ها بدون اینکه به ایران اجازه دهند حتی یک ست را به نام خودش بزند، با اقتدار قهرمانی در آسیا را به دست آوردند و جام را...

20 شهریور 1402

ویزای 2 ملی پوش والیبال صادر شد

سفارت آمریکا در آنکارا برای حل شدن مشکل صدور ویزای برخی از بازیکنان و اعضای کادرفنی تیم ملی والیبال ایران، باز هم صدور ویزای عطایی، کارخانه و خوریانی را به فردا موکول و امروز ویزای، ولی زاده و همایونفرمنش را صادر کرد.

13 تیر 1402

تیم ملی والیبال ایران به آمریکا رسید

خبرنگاران- هفته سوم و پایانی مرحله مقدماتی لیگ ملت ها 2023 از 13 تا 19 تیرماه با 32 مسابقه در دو شهر آناهایم آمریکا و پاسای فیلیپین پیگیری می گردد تا هفت تیم صعود کننده به مرحله نهایی معین شوند. اعضای تیم ملی والیبال کشورمان پس از معین شدن شرایط صدور ویزای آمریکا،...

12 تیر 1402

ایرانسل برای دومین سال پیاپی حامی پرسپولیس شد

ایرانسل با امضای یک قرارداد، برای دومین سال متوالی حامی رسمی پرسپولیس شد.

27 آذر 1401

ایران روی پله سوم جام واگنر؛ صابر کاظمی برترین زننده سرویس شد

نوزدهمین دوره مسابقات والیبال جام واگنر لهستان از 27 تا 29 مردادماه با حضور چهار تیم ایران، صربستان، لهستان و آرژانتین برگزار گردید و در نهایت لهستان عنوان قهرمانی را کسب کرد. پس از میزبان، آرژانتین، ایران و صربستان در رده های بعدی قرار گرفتند.

30 مرداد 1401

لیگ برتر والیبال بانوان، باریج اسانس قهرمان شد

باریج اسانس کاشان در فینال لیگ برتر والیبال بانوان سایپا را شکست داد و به مقام قهرمانی رسید.

6 اردیبهشت 1401

بر اساس مقررات جهانی تیم کرونایی با باخت فنی روبرو می گردد

به گزارش خبرنگاران، ملاقاتهای هفته بیست و یکم رقابت های لیگ برتر والیبال فردا چهارشنبه با برگزاری 7 ملاقات پیگیری می گردد. تیم شهرداری ورامین به علت مثبت شدن تست کرونای چند بازیکن خود درخواست لغو بازی مقابل شهرداری گنبد را داده است. اما تا این لحظه تصمیم...

2 اردیبهشت 1401

عطایی: نباید خودمان را گول بزنیم که در بین 4 تیم برتر دنیا هستیم

سرمربی تیم ملی والیبال گفت: والیبال ایران در زمره 10 کشور برتر دنیا است، اما نباید خودمان را گول بزنیم که در بین چهار تیم برتر دنیا قرار داریم، این موضوع به عنوان آرمان و هدف مدنظر فدراسیون است، اما دستیابی به آن راحت نیست.

7 دی 1400

رضایی: پارالمپیک توکیو قطعا برگزار می گردد، تکلیف ایران معین نیست

هادی رضایی در مصاحبه با خبرنگاران، با یادآوری اینکه برگزارکنندگان پارالمپیک 2020 هر روز با کشورهای شرکت کننده از جمله ایران در حال مکاتبه هستند، گفت: روزانه نامه ها و دستورالعمل های زیادی از توکیو در رابطه با بازی های 2020 و مسائل مختلف مربوط به این بازی...

26 آبان 1399

پیروزی مدعیان در هفته هفتم لیگ والیبال

مدعیان قهرمانی لیگ برتر والیبال، در هفته هفتم این مسابقات مقابل رقبای خود به رجحان رسیدند.

20 آبان 1399

غم نان قهرمان و غیرقهرمان نمی شناسد، استخدام در بن بست!

مصوبه استخدام قهرمانان ورزشی سال 95 به تصویب هیئت دولت رسید؛ اما از همان زمان استخدام ورزشکاران و مدال آوران به موضوع چالشی در ورزش ایران تبدیل شد.

9 آبان 1399

14 تیمی شدن کیفیت رقابت های لیگ برتر را کاهش خواهد داد

به گزارش خبرنگاران ، طبق اعلام رسمی دبیرکل فدراسیون والیبال رقابت های لیگ برتر با حضور چهارده تیم برگزار خواهد شد. مسابقات اواسط شهریور ماه شروع به کار خواهد کرد .

27 شهریور 1399

پیمان اکبری تیم والیبال پیکان را محکوم کرد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از فدراسیون والیبال، جلسه کمیته انضباطی در تاریخ 26 خردادماه با حضور اعضا به منظور رسیدگی به درخواست پیمان اکبری سرمربی باشگاه پیکان در لیگ برتر والیبال سال 96 مبنی بر مطالبه الباقی مبلغ قراردادش تشکیل شد.

14 شهریور 1399

12 تیم برای حضور در لیگ والیبال اعلام آمادگی کردند

سرپرست کمیته رویدادها و مسابقات فدراسیون والیبال، گفت: 12 تیم برای حضور در لیگ برتر سال 99 اعلام آمادگی کردند.

30 مرداد 1399