24 ساعت درجزیره لنکاوی مالزی لنکاوی

به گزارش وبلاگ عصر نو، در این مقاله از وب سایت مجله گردشگری خبرنگاران شما را با گشت وگذار در جزیره لنکاوی مالزی در 24 ساعت آشنا خواهیم کرد پس اگر قصد سفر به کشور مالزی و بازدید از جزیره لنکاوی را دارید در این مقاله با ما همراه باشید

24 ساعت درجزیره لنکاوی مالزی لنکاوی

جزیره لنکاوی مالزی (لنکاوی) با آب های فیروزه ای در دامنه های بلند سواحل و در برابر صخره های سنگ آهکی و جنگل های بزرگ قرار گرفته است . لنکاوی ، بزرگ ترین جزیره در ساحل غربی مالزی بخشی از مجمع الجزایر نود و نه گانه است. این جزیره پرزرق و برق در دامنه های بلند سواحل و دربرابر صخره های سنگ آهکی قراردارد. علاوه بر این در جزیره لنکاوی خرید و فروش بدون مالیات را انجام می گردد . چه کسی ازاین بدش می آید؟!بنابراین، یک ماشین بگیرید - بنزین مقرون به صرفه است - و بیشتر اقامت خود را در این جزیره گرمسیری سپری کنید.

با یک تور قایقی به پارک جنگلی بروید:

در هر زمانی شما یک فرصت خوب برای دیدن یک مار پیتون و یا یک مارمولک بزرگ آبی را دارید، درحالی که روی شاخه های درخت مانگرو استراحت می نمایند.

غار خفاش

در غار خفاش که مملو از گروه های خفاش پشه خواری است که از غار 550 میلیون ساله سقف آهکی آویزان شده و یا پرواز می نمایند توقف کنید.این بسیار عجیب و غریب است اما میتواند بسیارمجذوب کننده باشد . حتما دهانتان را دراین غار ببندید.هنگامی که به بالای غار نگاه می کنید!

صداهای اطراف، صدای سیکادوهایی به مقدار انگشت شصت می باشد. یک راهروی چوبی بر روی پل وجود دارد که روی یک درخت مانگرو قرار گرفته و در آن شما با میمونهای دم بلندی که بازی می نمایند روبرو می شوید.

یک تله کابین سوارشوید واز sky bridge عبور کنید:

تله کابین لنکاوی ،که در منطقه Telage Harbour واقع شده است، در روستای oriental واقع شده است- منطقه ای برای خرید با بعضی از جاذبه های کوچک . این تله کابین شما را به بالای جنگل متراکم Gunung machine cang منتقل می نماید. این یک سواری خیلی سریع به سمت کوه مت سینچگ است و شما در نهایت به حداکثر 708 متر در ارتفاع بالاتر از سطح دریا می رسید. دید از بالا به این مجمع الجزایر،همانطورکه شما می توانید تصور کنید، هیجانی است.

اگر روز آفتابی باشد، خط ساحلی که از افق در دریای آندامان به وجود می آید، متعلق به جنوب تایلند است. تله کابین از ساعت 10 صبح تا 7 بعدازظهر کار می نماید، اما اگر روزی هوا نامناسب باشد، ممکن است تله کابین تعطیل باشد. پس اول آنالیز کنید. اما چیزهای بیشتری وجود دارد:

پیاده روی در طول پل 125 متری (410 پا)sky Bridge قطعا یکی از معروف ترین نشانه های این جزیره است.

نکته: بالاتر که بروید ،سردتر می گردد.بنابراین یک پتو اضافی به همراه داشته باشید.

حتما به جت اسکی بروید

سوار شدن جت اسکی جالب ترین راه برای احساس خنکی لنکاوی در آب است.سر و صدا در سراسر دریای اندامان هیجان برانگیز است.

در جزیره لنکاوی مالزی خرید را از قلم نیاندازید

کل جزیره یک منطقه خرید آزاد است. که عطرها و شکلات ها تخفیف دارند . لوازم الکترونیکی، شیرینی، الکل و تنباکو مجذوب کنندهیت های اصلی هستند. هرجا که شما بازدید میکنید، احتمالًا فروش گیاه Gamut را مشاهده خواهید کرد. مردم این عصاره خیار دریایی را که به جلوگیری از بعضی بیماری ها یاری می نماید می شناسند.

حتما غروب خورشید را دیدن کنید

موسیقی، غذا، شنا، یک تجربه سرگرم نماینده است، اما نمی توند بیشتر از آن دیدن غروب خورشید مجذوب کننده باشد.

منبع: تاپ تراول

به "24 ساعت درجزیره لنکاوی مالزی لنکاوی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "24 ساعت درجزیره لنکاوی مالزی لنکاوی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید