گراند باکو سنترال پارک؛ هتلی با امکانات و موقعیت عالی در شهر

به گزارش وبلاگ عصر نو، هتل گراند باکو سنترال پارک از هتل های با امکانات و رده بالای باکو است که توجه بسیاری از مسافران و گردشگرانی که با خرید بلیط هواپیما به باکو سفر کرده اند را به خود جلب کرده است.

گراند باکو سنترال پارک؛ هتلی با امکانات و موقعیت عالی در شهر

یکی از دلایلی که این هتل توانسته توجه مسافران باکو را به خود جلب کند، موقعیت خوب آن است که امکان دسترسی آسان مهمانانش به شناخته شده ترین و مشهورترین جاهای دیدنی باکو را می دهد. این موقعیت خوب در کنار امکانات و خدمات مناسب از هتل گراند سنترال پارک هتلی ایده آل برای اقامت ساخته است.

بسیاری از جاذبه های باکو مانند شهر قدیم باکو در فاصله ای چند دقیقه ای از هتل قرار گرفته اند. اگر توجه تان سمت این هتل معطوف شده بد نیست نگاهی هم به امکانات و خدمات آن داشته باشید تا با خیالی راحت نسبت به خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل اقدام کنید.

امکانات و خدمات عمومی هتل گراند باکو سنترال پارک

با اقامت در این هتل به اینترنت رایگان در سرتاسر هتل دسترسی داشته و می توانید به راحتی خاطرات خوش سفر و اقامت در هتل را با دوستان خود در فضای مجازی به اشتراک بگذارید. هتل کارکنان حرفه ای و خوش برخوردی دارد که به زبان های آذری، ترکی، روسی و انگلیسی آشنا هستند و این کار را برای بسیاری از مسافران راحت کرده چون به آسانی می توانند سوالات و مسائل مرتبط با هتل را با کارکنان در میان بگذارند.

کارکنان بخش پذیرش هتل به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی و راهنمایی مهمانان هستند و تمامی تلاش خود را برای تحویل سریع و بدون معطلی اتاق ها انجام می دهند، با این حال اگر در تحویل اتاق خود با کمی تاخیر روبرو شدید، می توانید از خدمات اتاق چمدان هتل استفاده کنید.

کانسیرج یکی دیگر از خدمات ارائه شده از طریق Grand Baku Central Park است. کارکنان خدمات کانسیرج این امکان را به شما می دهند تا بتوانید اموری مانند رزرو رستوران، تهیه بلیط، کرایه خودرو و غیره را بدون اتلاف وقت و ایستادن در صف های طولانی انجام دهید. آن دسته از مهمانانی که با اتومبیل شخصی سفر کرده اند خیالشان از اتومبیلشان آسوده خواهد بود چون هتل دارای پارکینگ اختصاصی ایمن است.

خدمات ترانسفر فرودگاهی(باهزینه) از خدمات کاربردی برای مهمانانی است که بلیط هواپیما باکو را خریده اند چون با خیالی راحت از فرودگاه به هتل و بالعکس رفت و آمد خواهند کرد. خدمات خانه داری، خدمات لباسشویی، خشک شویی و اتو خدمات بخش پاکیزگی و نظافت هتل هستند که اگر اقامت طولانی تری در هتل داشته باشید، حتما به دردتان خواهند خورد.

برای سهولت در رفت و آمد بین طبقات نیز آسانسور نصب شده است. چون ممکن است برخی از مهمانان به دود سیگار حساسیت داشته باشند و یا بوی سیگار اذیتشان کند، استعمال سیگار در هتل ممنوع شده اما برای آسایش سایر مهمانان فضای مخصوص سیگاری ایجاد شده تا دیگر مهمانان بتوانند با خیالی آسوده بتوانند از این بخش استفاده کنند.

اتاق های هتل

گراند باکو سنترال دارای اتاق هایی بدون سیگار است که آرامش بیشتری را برای مهمانان به همراه دارد. اتاق های استاندارد دابل، اتاق های کامفورت دابل، اتاق های استاندارد تویین روم و اتاق های تریپل، انواع اتاق های هتل گراند سنترال پارک باکو هستند که می توانید با توجه به نوع نیاز تان یکی را انتخاب و اقامت خود در هتل را آغاز کنید.

امکانات اتاق های هتل

همه واحدهای اقامتی هتل مجهز به سیستم تهویه مطبوع و دارای تلویزیون صفحه تخت با کانال های هستند تا مهمانان اوقات فراغتشان در اتاق ها را به تماشای برنامه های متنوع تلویزیونی مشغول شوند. مهمانان داخل اتاق ها امکان اتصال به اینترنت رایگان هتل را خواهند داشت. مینی بار، میز، دمپایی، سشوار، حمام خصوصی و لوازم بهداشتی رایگان دیگر امکانات موجود اتاق های هتلند. خدمات روم سرویس نیز در صورت درخواست به مهمانان ارائه می شود.

امکانات تفریح و تفریحی هتل

گرند باکو سنترال پارک در بخش تفریح و تفریح دست پری دارد. مهمانان ورزشکار این هتل می توانند از باشگاه ورزشی هتل استفاده کرده و سپس با استفاده از خدمات اسپا و ماساژ هتل خستگی یک ورزش حسابی را از تن به در کنند. اگر هم اهل ورزش نباشید، می توانید از اجرای موسیقی زنده هتل لذت برده و یا در کلاس ها و تورهایی که در رابطه با آداب و رسوم محلی برگزار می شود شرکت کنید. تورهای پیاده روی، تورهای دوچرخه سواری، شب های سینمایی، کوه پیمایی، کارائوکه و اتاق بازی دیگر امکانات و خدمات تفریح هتل هستند. هتل دارای فضای پیک نیک، امکانات باربیکیو و فضای سبز است.

رستوران هتل

تنها رستوران هتل، گرند تراس نام دارد که به صورت لاکارته انواع غذاهای ایتالیایی، ژاپنی و بین المللی را برای مهمانان سرو می کند. علاوه براین، گرند تراس انواع سوشی ها، پیتزاها و غذاهای دریایی باکیفیت را در اختیار مهمانانش می گذارد.

فاصله هتل گراند باکو سنترال پارک تا اماکن و جاهای دیدنی نزدیک

فاصله تا میدان فضولی: 0.1 کیلومتر

فاصله تا میدان فانتاین: 0.7 کیلومتر

فاصله تا موزه ادبیات نظامی: 0.8 کیلومتر

فاصله تا کاخ اسماعیلیه: 0.8 کیلومتر

فاصله تا موزه ملی تاریخ آذربایجان: 1 کیلومتر

فاصله تا پارک افسران: 1.1 کیلومتر

منبع: گردشبان

به "گراند باکو سنترال پارک؛ هتلی با امکانات و موقعیت عالی در شهر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گراند باکو سنترال پارک؛ هتلی با امکانات و موقعیت عالی در شهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید