کافه گردی: گزارش خبرنگاران از کافه مان و رو

به گزارش وبلاگ عصر نو، در چهارمین قسمت از گزارش های کافه گردی به یک کافه زیبا و جالب سری زده ایم. کافه ای که به تازگی راه افتاده و در آن رویداد های مربوط به گردشگری طبیعت برگزار خواهد شد. با خبرنگاران همراه باشید.

کافه گردی: گزارش خبرنگاران از کافه مان و رو

معرفی

در خیابان میرداماد و مجتمع اسکان که یکی از قدیمی ترین مجتمع های مسکونی - تجاری تهران است، تعداد زیادی کافه وجود دارد که دارای دکورهای متفاوت برای سلیقه های مختلف هستند. اما به تازگی یک کافه نو، با ایده ای مجذوب کننده به راه افتاده است. این کافه قرار است رویدادهایی با موضوع گردشگری طبیعت را میزبانی کند. یکی از مهم ترین خصوصیات این کافه را می توان برخورد بسیار خوب کارکنان کافه و به خصوص مدیر اهل سفر و خوش صحبت آن دانست.

این کافه دارای دکوراسیون بسیار زیبایی است. اما یک چیز بسیار جالب در دکوراسیون این کافه توجه شما را به خود جلب خواهد نمود.

در یک سوی این کافه کتاب های مربوط به گردشگری و طبیعت گردی قرار گرفته است و در سمت دیگر دکوراسیون، وسایل مربوط به گردشگری و سفر قرار داده شده است.

این کافه فضایی مدرن و دلنشین تر از سایر کافه های این مجتمع دارد و برای شما فضایی آرام را فراهم نموده است.

نام این کافه از دو کلمه مان که فعل امر ماندن است و رو که فعل امر رفتن است تشکیل شده است.

کافه مان و رو کجاست؟

کافه مان و رو در طبقه زیر همکف مجتمع اسکان، سر خیابان میرداماد قرار گرفته است. برای رسیدن به کافه مان و رو می توانید از بی آرتی های راستا راه آهن - تجریش و راه آهن - پارک وی بهره ببرید. بعلاوه با استفاده از ایستگاه متروی میرداماد در خط یک متروی تهران و طی یک راستا تا سر میرداماد با تاکسی می توانید به برج اسکان و کافه مان و رو بروید.

موقعیت کافه مان و رو بر روی نقشه

چی بخوریم؟

منوی پیشنهادی این کافه برای شما شامل خوردنی های متنوعی می گردد. از جمله می توان به آبدوغ خیار، پاستای سرد، ساندویچ گیاهی، استیک، شربت های ایرانی، نوشیدنی های پایه میوه های تازه اشاره نمود. در ادامه شما را به تماشا تصاویر این کافه و بعلاوه منوی این رستوران دعوت می کنیم.

امکانات

از امکانات این کافه می توان به اینترنت بی سیم، دستگاه کارت خوان، صبحانه، غذای بیرون بر، دسترسی به حمل و نقل عمومی، سرویس بهداشتی، امکان رزرو و امکان برگزاری جشن و میهمانی اشاره نمود.

جمع بندی

کافه مان و رو یک کافه دنج و دوست داشتنی است که با موضوع رویداد های گردشگری می تواند جایی مناسب برای اهالی سفر و به ویژه گردشگری طبیعت باشد. از مهم ترین مزایای این کافه می توان به کیفیت بالای خوردنی ها، برخورد بسیار خوب کارکنان و دکوراسیون مدرن و زیبا اشاره نمود. توصیه می کنیم اگر شما هم اهل سفر هستید حتما به این کافه سر بزنید. اگر شما هم کافه ای را می شناسید که امکانات و خصوصیات آن برای شما جالب بوده و قصد پیشنهاد کردن آن به دیگران را دارید، می توانید نام و آدرس و خصوصیا ت آن را با وبلاگ عصر نو و مخاطب های ما در میان بگذارید.

منبع: کجارو

به "کافه گردی: گزارش خبرنگاران از کافه مان و رو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کافه گردی: گزارش خبرنگاران از کافه مان و رو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید