نفرین زن ستاره سرشناس فوتبال علیه محرومیت جنجالی

به گزارش وبلاگ عصر نو، رئال مادرید در هفته بیست وهشتم رقابت های لالیگا میزبان ویارئال بود و با نتیجه سه بر دو مغلوب شد. در خاتمه بازی صحنه ای جنجالی رخ داد. والورده، هافبک اروگوئه ای رئال مادرید، در پارکینگ استادیوم مشت شدیدی را حواله بازیکن ویارئال می نماید. این اقدام واکنش به توهینی عنوان شد که بائنا در جریان بازی به همسر والورده نموده بود.

نفرین زن ستاره سرشناس فوتبال علیه محرومیت جنجالی

بائنا، بازیکن ویارئال، در این میان از والورده شکایت نموده است و این باعث شده تا احتمال محرومیت بازیکن رئال مادرید زیاد باشد.

همسر والورده اینگونه به ماجرای درگیری دو بازیکن واکنش نشان داد: واقعا احساس ناراحتی می کنم؛ چرا که بعد از روز های سختی که تجربه کردیم، اکنون باید بخوانم که ما باعث دردسر شده ایم. به بازیکن ویارئال می گویم که خدایی آن بالاست که همه چیز را می بیند و حقیقت را می داند.

او ادامه داد: آن ها زخمی را باز نموده اند که هنوز التیام نیافته است. با این حال ما آرام هستیم. تا زمانی که فرزندم به جهان بیاید نمی توانم آرام باشم. حد و مرز هایی وجود دارند که هر انسانی باید آن ها را رعایت کند. در زندگی و البته فوتبال هر رفتاری جایز نیست. من درد و رنج خودم را بیان می کنم. حرف می زنم؛ چرا که دوست ندارم بار دیگر این تجربه رخ دهد. می خواهم این مسئله هرچه زودتر تمام گردد.

منبع: فرارو

به "نفرین زن ستاره سرشناس فوتبال علیه محرومیت جنجالی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نفرین زن ستاره سرشناس فوتبال علیه محرومیت جنجالی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید