مشارکت روبات سوفیا در یک پروژه موسیقی

به گزارش وبلاگ عصر نو، بنابر گزارش ها روبات انسان نمای سوفیا که توسط شرکت هانسون رباتیک توسعه داده شده است اخیرا در حال کار بر روی یک پروژه موسیقی است.

مشارکت روبات سوفیا در یک پروژه موسیقی

این روبات اخیرا کارهای جالب زیادی انجام داده است برای مثال ماه گذشته این ربات یک اثر هنری را به قیمت 688 هزار و 888 دلار در قالب رمز غیرقابل معاوضه فروخت.

دیوید هانسون(David Hanson) مدیر اجرایی شرکت هانسون روباتیک گفت: ما از زندگی کاری سوفیا به عنوان یک هنرمند بسیار هیجان زده هستیم.

این روبات اخیرا بسیار خبرساز شده است. در اوایل امسال میلادی، طراحان آن به رویترز گفتند که آنها برای فراوری انبوه چنین روبات هایی در طول شیوع بیماری کرونا نیز آماده اند.

هانسون معتقد است راه چاره های رباتیک برای کنترل شیوع بیماری تنها محدود به مراقبت های بهداشتی نمی گردد بلکه روبات ها می توانند به افراد در صنایعی مانند خرده فروشی و خطوط هوایی نیز یاری نمایند.

سوفیا پس از انجام کار هنری در تبادل نظر با رویترز گفت: امیدوارم که افراد کار من را دوست داشته باشند و من و انسان ها بتوانیم در کارهای جدید و هیجان انگیز با هم همکاری کنیم.

هانسون گفت که سوفیا اکنون در حال کار بر روی پروژه موسیقی سوفیا پاپ(Sophia Pop) است. این روبات با نوازندگان همکاری خواهد نمود و در ایجاد موسیقی و متن پروژه نیز یاری خواهد نمود.

مهارت های حوزه موسیقی سوفیا قبلاً به نمایش گذاشته شده بود. برای مثال در سال 2018 این ربات با جیمی فالون مجری معروف آمریکایی در برنامه The Tonight Show یک آهنگ را خواند.

14 فوریه سال 2016 شرکت هنگ کنگی هانسون رباتیک این روبات را فعال کرد و حال این ربات پیشرفته به قدری شهرت پیدا نموده است که هانسون رباتیک برای او به طور جداگانه حساب های کاربری در شبکه های اجتماعی ساخته که این موضوع شهرت سوفیا را دو چندان نموده است.،ایسنا

منبع: ایران آنلاین

به "مشارکت روبات سوفیا در یک پروژه موسیقی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشارکت روبات سوفیا در یک پروژه موسیقی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید