مدل ساختگی آیفون 15 پرو؛ تغییرات طراحی گوشی نو اپل

به گزارش وبلاگ عصر نو، تصاویر منشتر شده از مدل ساختگی آیفون 15 پرو، تغییراتی را در طراحی دکمه های این گوشی هوشمند نشان می دهند.

مدل ساختگی آیفون 15 پرو؛ تغییرات طراحی گوشی نو اپل

طبق شایعات، اپل قصد دارد آیفون 15 پرو و آیفون 15 پرو مکس را با فریم تیتانومی عرضه کند. براساس برخی گزارش های دیگر، مدل های پرو نسل بعدی آیفون به جای دکمه ها فیزیکی معمولی از دکمه های نو حالت جامد بهره خواهند برد؛ درست مثل تغییری که در دکمه هوم آیفون های قدیمی شاهد آن بودیم.

اکنون تصاویر نوی از مدل ساختگی آیفون 15 پرو منتشر شده است که تغییراتی را در چیدمان دکمه های این گوشی نسب به سری آیفون 14 نشان می دهند. همچنین به نظر می رسد ابعاد دکمه تنظیم صدا در مدل ساختگی آیفون 15 پرو اکنون بزرگ تر شده است.

اما با حذف دکمه فیزیکی بی صدا کردن گوشی، این ویژگی از چه طریقی دردسترس قرار خواهد گرفت؟ احتمال دارد اپل این قابلیت را با دکمه اکشن الهام گرفته شده از اپل واچ اولترا جایگزین کند.

همان طور که GSMArena اشاره می کند، زیر دکمه تنظیم صدای مدل ساختگی آیفون 15 پرو شاهد جایگاه سیم کارت هستیم. یکی از دیگر از تغییرات نسل بعدی آیفون های اپل، جایگزین شدن درگاه لایتنینگ با درگاه USB C است. مینگ چی کو ادعا می کند همه مدل های سری آیفون 15 با پورت نو USB C عرضه خواهند شد اما فقط مدل های پرو از سرعت های بالا (استاندارد USB 3.2 یا تاندربولت 3) پشتیبانی خواهند کرد.

منبع: زومیت

منبع: فرادید

به "مدل ساختگی آیفون 15 پرو؛ تغییرات طراحی گوشی نو اپل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدل ساختگی آیفون 15 پرو؛ تغییرات طراحی گوشی نو اپل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید