لیورپول 1 - نیوکاسل 1؛ تساوی بد موقع شاگردان کلوپ و کمرنگ شدن امید کسب سهمیه

به گزارش وبلاگ عصر نو، خبرگزاری خبرنگاران- لیورپول با فرصت سوزی فراوان در ثانیه های آخر بازی برد را با تساوی عوض کرد.

لیورپول 1 - نیوکاسل 1؛ تساوی بد موقع شاگردان کلوپ و کمرنگ شدن امید کسب سهمیه

به گزارش وبلاگ عصر نو، از هفته سی و سوم مسابقات لیگ برتر، لیورپول در خانه میزبان نیوکاسل بود که این دیدار در نهایت با تساوی یک بر یک به انتها برسد. لیورپول در این دیدار موقعیت های زیادی برای گلزنی داشت اما از آن استفاده نکرد تا در نهایت با دریافت گل تساوی در ثانیه های انتهای مسابقه سه امتیاز ارزشمند را با یک امتیاز عوض کند و فرصت خوب دیگری برای کسب سهمیه را از دست بدهد.

شرح گل ها:

لیورپول 1-0 نیوکاسل؛ محمد صلاح(3): مانه از سمت چپ توپی را به روی محوطه جریمه نیوکاسل و برای ژوتا ارسال کرد اما این بازیکن نتوانست توپ را بگیرد و بعد از برخورد توپ با بازیکن نیوکاسل، محمد صلاح صاحب توپ شد. مهاجم مصری با یک چرخش شوتی سر ضرب زد تا دوبراوکا شانسی نداشته باشد.

لیورپول 1-1 نیوکاسل؛ جو ویلوک(5+90): سانتر بلند بازیکنان نیوکاسل به محوطه جریمه لیورپول رسید و ویلوک در محوطه با شوتی محکم توپ را به تور دروازه آلیسون چسباند.

لیورپول در روزی که موقعیت های فراوانی را برای گلزنی از دست داد، در نهایت در دقیقه 95 دروازه خود را برابر نیوکاسل باز شده دیده و دو امتیاز حساس را از دست داد. لیورپول بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه سوم به گل اول دست یافت. روی یک رفت و برگشت در محوطه جریمه، توپ در سمت راست به محمد صلاح رسید و او با چرخشی دیدنی پیروز به زدن گل اول لیورپول شد.

دقایقی بعد سنت ماکسیمین پشت مدافعان لیورپول تا آستانه باز کردن دروازه این تیم پیش رفت، اما ترنت الکساندر آرنولد هوشیار بوده و توپ را از روی خط دروازه تیمش بازگرداند. در دقیقه 20 لانگ استاف در موقعیتی تک به تک فاصله ای تا باز کردن دروازه لیورپول نداشت، اما ضربه این بازیکن خوب نبود و آلیسون بکر دروازه تیمش را نجاشت داد. در اواسط نیمه اول محمد صلاح، ستاره مصری لیورپول با حرکت از سمت راست با دروازه نیوکاسل تک به تک شده و می توانست دومین گل خودش را به ثمر برساند، اما ضربه او توسط دوبراوکا مهار شد.

در دقیقه 38 و روی پاس بابی فرمینو بود که دیگو ژوتا در مرکز محوطه جریمه نیوکاسل صاحب موقعیت خوبی برای زدن گل دوم شد، اما ضربه او با عکس العمل دوبراوکا همراه شد. در دقیقه 40 این بار سادیو مانه با ارسال زمینی و عرضی محمد صلاح در موقعیتی تک به تک قرار گرفت، اما تلاش مانه برای دریبل کردن دوبراوکا پیروزیت آمیز نبود و دروازه بان نیوکاسل توپ را مهار کرد. تلاش لیورپول برای زدن گل دوم اثربخش نبود و در نهایت این تیم با برتری 0-1 راهی رختکن شد.

در همان دقایق ابتدایی نیمه دوم نیوکاسل فرصت خوبی برای زدن گل تساوی داشت، اما تلاش جولینتون برای عبور از سد آلیسون نتیجه ای نداشت و دروازه بان لیورپول توپ را مهار کرد. در دقیقه 58 بابی فرمینو در زاویه ای سخت بخت خود را باز کردن دروازه نیوکاسل امتحان کرد، اما دوبراوکا به زیبایی پیروز به مهار ضربه این ستاره برزیلی شد.

دقایقی بعد ترنت الکساندر آرنولد با ضربه ای والی و تماشایی فاصله ای تا باز کردن دروازه نیوکاسل نداشت، اما مدافع لیورپول بدشانس بود و ضربه او با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت. اما در دقیقه 95 نیوکاسل به گل رسید. جو ویلوک در محوطه صاحب موقعیت شد و ضربه او بعد از برخورد به مدافعان لیورپول وارد دروازه شد تا این دیدار با تساوی 1-1 به اتمام برسد.

محمد صلاح در جریان بازی لیورپول و نیوکاسل بیستمین گل فصل خود در لیگ برتر را به ثمر رساند. محمد صلاح، مهاجم مصری و 28 ساله لیورپول با گلزنی برای این تیم در بازی امروز قرمزها در لیگ برتر، رکورد دیگری را به نام خود ثبت کرد. به نقل از اپتا و لیگ برتر، محمد صلاح با گلزنی در جریان تساوی 1-1 لیورپول مقابل نیوکاسل در لیگ برتر، به اولین بازیکن تاریخ لیورپول تبدیل شد که در فصل مختلف لیگ برتر، در هر فصل حداقل 20 گل با پیراهن این تیم به ثمر می رساند.

منبع: خبرگزاری آریا

به "لیورپول 1 - نیوکاسل 1؛ تساوی بد موقع شاگردان کلوپ و کمرنگ شدن امید کسب سهمیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیورپول 1 - نیوکاسل 1؛ تساوی بد موقع شاگردان کلوپ و کمرنگ شدن امید کسب سهمیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید