قهرمانان کشور در مسابقات جهانی کشتی معلم ورزش می شوند

به گزارش وبلاگ عصر نو، کاظمی گفت: آماده ایم تا زمینه استخدام همه قهرمانان کشور در کشتی جهانی را فراهم کنیم.

قهرمانان کشور در مسابقات جهانی کشتی معلم ورزش می شوند

به گزارش گروه اجتماعی وبلاگ عصر نو، علیرضا کاظمی، سرپرست وزارت آموزش و پرورش در مراسم استخدام مدال آوران کشتی اسلو اظهار کرد: این دوره از کشتی جزو درخشان ترین نتایج در تاریخ مسابقات قهرمانی این ورزش بود. آنچه امروز برای بنده ارزش داشت، نوع نگاه رئیس فدراسیون کشتی به توسعه پایدار این ورزش از جهت آموزش و پرورش است.

او ادامه داد: آموزش و پرورش را کامل در اختیار فدراسیون کشتی قرار می دهیم و با تمام قوا از معاونت تربیت بدنی درخواست دارم که کمبود های مربوط به پیشرفت کشتی را در دانش آموزان پیگیری نمایند.

سرپرست وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه کشتی برخاسته از فرهنگ کهن ماست، بیان نمود: امروز با فاصله زیادی این کشتی بر قدرت نشسته و علاقه مردم هم به همین میزان نسبت به کشتی نمایان است.

به گفته کاظمی حرکت امروز پیغام های خوبی برای ورزش کشور دارد و این وزارتخانه در حوزه تربیت بدنی سرمایه گذاری های زیادی داشته است.

او توضیح داد: مجذوب کننده ترین بخش آموزش و پرورش موضوع ورزش و تربیت بدنی در این حوزه است. بر این اساس از سال گذشته کانون های کشتی را در جمعیت دانش آموزی فعال کردیم، بعلاوه کوشش داریم تا عقب افتادگی از ورزش که در دوران کرونا ایجاد شد، جبران کنیم.

سرپرست وزارت آموزش و پرورش بیان نمود: در وهله اول با همین مجوز کنونی در نظر داریم تا کشتی ها در سطح دانش آموزی آغاز و با قوت دنبال گردد.

کاظمی بیان نمود: آماده ایم تا زمینه استخدام همه قهرمانان کشور در کشتی جهانی را فراهم کنیم؛ معتقدیم که کسانی که برای کشور، مقام پهلوانی به ارمغان می آوردند، باید در آموزش و پرورش حضور داشته باشند چراکه فضای تعلیم و تربیت، برترین فضا برای نسل کشتی در سطوح جهانی است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "قهرمانان کشور در مسابقات جهانی کشتی معلم ورزش می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قهرمانان کشور در مسابقات جهانی کشتی معلم ورزش می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید