فروش دو بازی اول Project Cars به زودی متوقف خواهد شد

به گزارش وبلاگ عصر نو، فروش بازی پروجکت کارز 1 (Project Cars 1) و پروجکت کارز 2 (Project Cars 2) که به وسیله Slightly Mad Studios توسعه داده شده است، از چند ماه آینده متوقف خواهد شد.

فروش دو بازی اول Project Cars به زودی متوقف خواهد شد

بازی اول از تاریخ 11 مهر (3 اکتبر) و بازی دوم از تاریخ 30 شهریور (21 سپتامبر) از فروشگاه های دیجیتال مختلف برداشته خواهد شد. این خبر در حساب رسمی بازی پروجکت کارز در توییتر اعلام شده است که به گفته آن ها علت این کار منقضی شدن حق نشر و مجوزهای مربوط به خودروها و پیست های بازی بوده است.

با این حال، آن ها در بیانیه خود تأکید نموده اند: پس از این اتفاق، هر دو بازی همچنان به صورت کامل قابل بازی باقی خواهند ماند و همه بازیکنان ما می توانند همچنان از این بازی و ویژگی هایش از جمله بخش چندنفره لذت ببرند.

در ادامه این نوشته آمده است: ما همچنان روی ساخت برترین عناوین ریسینگ متمرکز هستیم و همان طور که پیش تر گفته شد، منتظریم تا در زمان مناسب، اطلاعات بیشتری درباره پروژه بعدی Slightly Mad به اشتراک بگذاریم.

شرکت باندای نامکو بازی پروجکت کارز 1 را در سال 2015 و پروجکت کارز 2 را در سال 2017 و بازی پروجکت کارز 3 را در سال 2020 عرضه کرد. آن ها بعلاوه بازی Fast & Furious Crossroads را هم منتشر کردند که استودیو Slightly Mad حدود دو سال پس از عرضه فاجعه آمیز آن بازی فروش آن را متوقف کرد.

کدمسترز در سال 2019 استودیو Slightly Mad را خریداری کرد اما خودش نیز مدتی بعد به وسیله شرکت الکترونیک آرتز خریداری شد تا یکی از خریدهای بزرگ سال قبل انجام گردد.

با توجه به اخبار جدیدی که منتشر شده، شعبه چِشر شرکت کدمسترز اخیراً با همکاری استودیو انگلیسی کرایتریون گیمز همکاری می نماید تا با هم آینده بازی نید فور اسپید را خلق نمایند. شعبه چشر همان شعبه ای است که پشت توسعه بازی Dirt 5 بوده است. این شعبه به وسیله اعضای سابق استودیو Evolution Studios - که سازنده بازی های درایو کلاب و موتور استورم است - تأسیس شده است.

با توجه به وجود مجوزهای خاصی که در این نوع بازی های مسابقه ای اتومبیل رانی استفاده می گردد، چنین اتفاقی عجیب نیست. به هر حال، اگر این دو بازی را قبلاً خریداری نموده اید، با توجه به صحبت های استودیو Slightly Mad هیچ مسئله ای برای هیچکدام از بخش های بازی شما ایجاد نخواهد شد. با این حال، اگر بخواهید این بازی را اکنون بخرید، باید در نظر داشته باشید که فقط تا تاریخ گفته شده مهلت دارید.

منبع: VGC

منبع: دیجیکالا مگ

به "فروش دو بازی اول Project Cars به زودی متوقف خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فروش دو بازی اول Project Cars به زودی متوقف خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید