فرصت دوباره به هواداران پرسپولیس برای حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا

به گزارش وبلاگ عصر نو، کمیته برگزاری مسابقات لیگ قهرمانان آسیا فرصت دوباره ای به هواداران پرسپولیس در قطر داد تا بتوانند در فینال لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه حضور داشته باشند.

فرصت دوباره به هواداران پرسپولیس برای حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا

به گزارش وبلاگ عصر نو، با هماهنگی کمیته محلی برگزاری مسابقات لیگ قهرمانان آسیا، فرصت دوباره ای برای تماشاگران ایرانی ایجاد شد تا برای حمایت از پرسپولیس به استادیوم الجنوب بروند.

در انتها مهلت ثبت نام 500 هوادار ایرانی و 500 هوادار کره ای برای حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا 2020، فقط 150 ایرانی پیروز به ثبت نام شدند که از میان حدود 20 هزار ایرانی ساکن در قطر، عددی ناچیز بود.

با توجه به خواست هواداران ایرانی برای حضور حداکثری در استادیوم، کمیته محلی برگزاری مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در این خصوص رایزنی کرد و فرصت دوباره ای برای ثبت نام ایرانیان باز شد. از همین رو 350 ایرانی دیگر باید تا انتها امشب (پنجشنبه) با رایزن فرهنگی سفارت ایران در دوحه تماس بگیرند و ثبت نام خود را انجام دهند که هواداران پرسپولیس حضور حداکثری در دیدار فینال داشته باشند. این مهلت دیگر تمدید نخواهد شد.

همچنین تست کووید-19 صبح روز فینال و از ساعت 8 در سالن مخصوصی که مجاور استادیوم السد واقع شده است گرفته خواهد شد و پس از پاسخ منفی، بلیت رایگان در اختیار هواداران قرار می گیرد تا آنها وارد استادیوم شوند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "فرصت دوباره به هواداران پرسپولیس برای حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرصت دوباره به هواداران پرسپولیس برای حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید