شیخ دیاباته ، پرسپولیس؛ این یکی مجذوب کننده است!

به گزارش وبلاگ عصر نو، خبرنگاران: شیخ دیاباته مهاجم اهل اقتصادی و سرشناس سابق باشگاه استقلال دوباره در آستانه بازگشت به فوتبال ایران واقع شده است. دیاباته که با وجود سن و سال بالا، همچنان به بازی کردن در دنیای فوتبال ادامه می دهد سابقه زیادی از حضور در لیگ های معتبر اروپایی دارد.

شیخ دیاباته ، پرسپولیس؛ این یکی مجذوب کننده است!

به گزارش وبلاگ عصر نو، با این حال، شناخت کامل فوتبال ایران از این بازیکن مربوط به زمانی است که آندره آ استراماچونی راهنمایی استقلال را به عهده داشت و این بازیکن قدبلند را به تهران کشاند. شیخ بعد ها از استقلال جدا و راهی فوتبال قطر شد تا دوباره شاگرد استراماچونی شود. درباره دستاورد های این بازیکن در استقلال و فوتبال باشگاهی ایرانی نگاه ها فرق دارد. او سال اول بسیار درخشان و فصل بعد ناموفقی داشت. با این حال برای ناموفق بودنش هم دلایل زیادی تراشیده شد. از جمله اینکه عده ای آن را به مصدومیت و عده ای دیگر به بی توجهی مسئولان باشگاه به شرایط او ربط می دهند.

به هر روی، شیخ با چنان عقبه و روزمه، حالا در لیست خرید پرسپولیس قرار گرفته و قرار است به زودی کار های انتقال این بازیکن به این باشگاه انجام شود. خود همین انتقال با توجه به اینکه شیخ قبلا بازیکن استقلال بوده و حالا قرار است پیراهن رقیب را بپوشد مجذوب کننده است، ولی موضوعی که این انتقال را مجذوب کننده تر می نماید شخصیت دیاباته است. او حتی همان زمان که در استقلال بازی می کرد مورد احترام طرفداران پرسپولیس بود. درست در روز هایی که طرفداران استقلال، پرسپولیس را تیم حکومتی و قهرمانی های متوالی این باشگاه را زیر سوال می بردند، دیاباته با حضور در تلویزیون از پرسپولیس تعریف و تمجید و قهرمانی را حق آن ها دانست. ستاره محبوب سابق استقلال که پرسپولیسی ها با احترام از او یاد می کردند حالا در آستانه سرخ پوش شدن است، ولی مسئله اینجاست که شیخ برای آقای گلی به ایران برمی شود یا سپری کردن روز های آخر فوتبالش؟

منبع: فرارو

به "شیخ دیاباته ، پرسپولیس؛ این یکی مجذوب کننده است!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شیخ دیاباته ، پرسپولیس؛ این یکی مجذوب کننده است!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید