شورلت ایمپالا؛ بازسازی یک آهوی زیبا!

به گزارش وبلاگ عصر نو، قلب تپنده این شورلت ایمپالا کانورتیبل 1964 یک پیشرانه 5.7 لیتری ال اس 1 هشت سیلندر خورجینی است و جعبه دنده چهار سرعته اتوماتیک وظیفه انتقال نیروی آن به چرخ های عقب را بر عهده دارد.

شورلت ایمپالا؛ بازسازی یک آهوی زیبا!

نوسازی و تقویت خودرو های قدیمی هواداران بسیاری در دنیا دارد. مخصوصا اگر پروژه بازسازی مربوط به شورولت ایمپالا باشد.

ایمپالا در سال 1958 معرفی گردید و نام آن به ایمپالا نوعی آهوی وحشی که در آفریقای جنوبی زندگی می نماید، اشاره دارد. تا سال 2020، ده نسل از ایمپالا در بازار آمریکا معرفی گردید، اما بی شک از نسل 1 تا اواخر سال 1985 که نسل ششم ایمپالا انتها می یابد را باید دوران طلایی این آهوی زیبا بدانیم.

خاص ترین عضو خانواده ایمپالا نیز نسل دوم آن است که در سال 1959 روانه بازار شد و به ایمپالا ابرویی معروف است. در ادامه با یک شورلت ایمپالا کانورتیبل 1964 (نسل سوم) آشنا می شویم که یک نمونه سفارشی لورایدر (Lowrider) است. رنگ آبی روشن بدنه این خودرو هماهنگی خوبی با رنگ آبی تیره قسمت های داخلی کابین دارد. قلب تپنده این شورلت ایمپالا یک پیشرانه 5.7 لیتری ال اس 1 هشت سیلندر خورجینی است و جعبه دنده چهار سرعته اتوماتیک وظیفه انتقال نیروی آن به چرخ های عقب را بر عهده دارد.

در طراحی بیرونی این خودرو رینگ های 13 اینچی سیمی دیتون که در پس آن ها ترمز های دیسکی قرار گرفته اند، سقف نرم برقی به رنگ آبی تیره، چراغ های جلو و عقب ال ئی دی، و سپر های کرومی جلب توجه می نمایند. رینگ های خودرو با یک قفل مرکزی سر جای خود قرار گرفته و تایر های دور سفید استارفایر سولاروس آن ها را احاطه نموده اند.

سامانه تعلیق هیدرولیک این شورلت دارای چهار پمپ است که در صندوق عقب جای گرفته اند و با یاری فنر های آدکس، هشت باتری اودیسه و لوله کشی سفارشی هماهنگ شده اند. عملکرد این سامانه به وسیله سوئیچ هایی که روی داشبورد نصب شده برای کج شدن به جلو، عقب و بلند شدن چرخ قابل کنترل است.

کابین خودرو به وسیله California Upholstery of Bell Gardens سفارشی سازی شده است. صندلی های جلو پوششی از جنس چرم آبی تیره و پارچه دارند و این ترکیب در صندلی های عقب و پنل درب ها نیز دیده می گردد. کنسول مرکزی سفارشی، سامانه جرقه زنی بدون کلید، سامانه تهویه مطبوع، پنجره های برقی، دوربین دید عقب، و سامانه صوتی سفارشی متشکل از واحد اصلی آلپین، بلندگو های فوکال و ساب ووفر های جی ال آئودیو از دیگر ویژگی های این شورلت ایمپالا سفارشی هستند.

یک غربیلک فرمان سفارشی با لوگو ایمپالا همراه با مجموعه دیجیتالی داکوتا که اطلاعاتی مانند سرعت، فشار روغن، دمای مایع خنک نماینده، ولتاژ و اندازه سوخت را نشان می دهد در کابین خودنمایی می نمایند.

پیشرانه 5.7 لیتری ال اس 1 هشت سیلندر کرومی این خودرو از یک شورلت کامارو 2004 گرفته شده است که با قطعاتی مانند رادیاتور آلومینیومی، مخزن روغن گیر، هدر های لوله ای و یک سامانه اگزوز سفارشی همراهی می گردد. حالت آینه ای زیر درپوش پیشرانه یکی دیگر از جنبه های متمایز این خودرو است.

منبع: فرادید

به "شورلت ایمپالا؛ بازسازی یک آهوی زیبا!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شورلت ایمپالا؛ بازسازی یک آهوی زیبا!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید