ساپنیتو: VAR بیاید استقلال قهرمان است

به گزارش وبلاگ عصر نو، تیم فوتبال استقلال که عنوان سومی بیست و دومین دوره رقابت های لیگ برتر را به خود اختصاص داده است، ساعت 18 در استادیوم آزادی به مصاف تیم تراکتور خواهد رفت تا آخرین ملاقات این فصل خود را برگزار کند. ریکاردو ساپینتو در نشست خبری قبل از این ملاقات گفت: تراکتور تیم بسیار خوبی است و بعد از این که پاکو خمز آمد این تیم خیلی پیشرفت کرد و کیفیت بازیشان بهتر شد. به صورت انفرادی هم بازیکنان خوب و باکیفیتی دارند.

ساپنیتو: VAR بیاید استقلال قهرمان است

وی ادامه داد: متاسفانه برای هدفی که داشتیم نمی توانیم بجنگیم چرا که قهرمانی را از دست داده ایم. امیدوارم بازی با کیفیتی باشد. می خواهیم لیگ را با سه امتیاز بیشتر و با رجحان به خاتمه برسانیم. سرمربی تیم فوتبال استقلال ادامه داد: برای این که به قهرمانی نرسیدیم بسیار برایمان سخت بود. ما استحقاق قهرمانی را داشتیم. همانطور که قبلا گفتم در حق تیم ما عادلانه رفتار نشد وگرنه چند هفته قبل قهرمان شده بودیم.

ساپینتو در خصوص ملاقات تیمش با تراکتور در لیگ و جام حذفی گفت: ما کوشش کردیم که همواره خوب باشیم. هدف اصلی ما این است که بازی را ببریم. فقط روی ملاقات تمرکز نموده ایم و می خواهیم لیگ را با برد تمام کنیم.

وی ادامه داد: ما در ملاقات های گذشته امتیازاتی را به خاطر داوری از دست داده ایم. اگر سیستم ویدئویی بیاید ما سال بعد قهرمان هستیم. امیدوارم فدراسیون این سیستم را هر چه سریعتر وارد فوتبال ایران کند.

سرمربی پرتغالی تیم فوتبال استقلال ادامه داد: من دوست دارم در ایران بمانم. البته نظر مدیران باشگاه هم مهم است. با این حال اگر سیستم داوری باشد خیلی بهتر است. اگر تا به حال قرارداد من امضا نشده مقصر من نیستم. آقای کریمی باید در این زمینه تصمیم بگیرد.

وی ادامه داد: البته برای ماندنم در استقلال مسائل زیادی وجود دارد. مدیران باشگاه باید بتوانند این مسائل را رفع نمایند. ما باید شرایط مشابهی با تیم های دیگر داشته باشیم. زمین مناسب داشته باشیم و مسائل مالی هم سرموقع انجام گردد. امنیت کاری و اداری اعضای باشگاه هم باید باشد. این غیر ممکن است که ما در یک فصل سه مدیرعامل داشته باشیم. این مواردی است که باید برای آینده حل گردد.

ساپینتو در ادامه گفت: هفت ماه است که من حقوقم را دریافت نکردم. این موضوع در خصوص بازیکنان هم وجود دارد. دو هفته دیگر می گردد هشت ماه که من حقوقم را دریافت ننموده ام.

منبع: فرارو

به "ساپنیتو: VAR بیاید استقلال قهرمان است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساپنیتو: VAR بیاید استقلال قهرمان است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید