رکوردهایی ضعیف برای آلیسون و لیورپول در شب شکست سنگین

به گزارش وبلاگ عصر نو، لیورپول و آلیسون بکر دروازه بان این تیم بعد از مدتها شکست سنگینی را تجربه کردند.

رکوردهایی ضعیف برای آلیسون و لیورپول در شب شکست سنگین

به گزارش وبلاگ عصر نو، در ادامه ملاقاتهای هفته جاری لیگ برتر انگلیس یک ملاقات برگزار گردید که در آن منچسترسیتی در خانه با 4 گل حریفش لیورپول را که قهرمانی خود را در لیگ برتر انگلیس قطعی نموده بود شکست داد.

در این مسابقه ، آلیسون بکر درون دروازه تیم لیورپول نهاده شد. این اولین مسابقه دروازه بان برزیل از آوریل 2018 بود که او در یک ملاقات حداقل چهار بار دروازه خودی را باز شده دید. نکته قابل توجه این است که در آن موقع آلیسون ، دروازه بان رم بود و در اولین ملاقات نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا ، 5 گل از لیورپول خورد. آن بازی در آنفیلد با نتیجه 5 بر 2 به سود لیورپول به انتها رسید و حالا بعد از مدتها آلیسون بعد از مدت ها بار دیگر این شکست سنگین را تجربه کرد و چهار گل از منچسترسیتی دریافت کرد.

همچنین لیورپول برای اولین بار از اکتبر سال 2017 در بازی های لیگ برتر 4 گل دریافت کرد. آخرین بار تاتنهام بود که توانسته بود در لیگ برتر با نتیجه 4 بر یک لیورپول را شکست دهد.

لیورپول در حالی که قهرمانی خود را در لیگ برتر قطعی شده می دید برابر سیتی نهاده شد و با توجه به حذف از جام حذفی و لیگ قهرمانان اروپا در این فصل رویداد مهم دیگری ندارد و به همین خاطر بازیکنان لیورپول از انگیزه کافی برخوردار نبودند. البته لیورپول باید قبل از آغاز فصل آینده در جام خیریه (کامیونیتی شیلد) به مصاف قهرمان جام حذفی برود که حریف لیورپول هنوز معین نشده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "رکوردهایی ضعیف برای آلیسون و لیورپول در شب شکست سنگین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رکوردهایی ضعیف برای آلیسون و لیورپول در شب شکست سنگین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید