رونمایی از سامسونگ گلکسی A54 پیش از عرضه!

به گزارش وبلاگ عصر نو، یکی از شعبات سامسونگ در کشور مقدونیه، لیست مربوط به کیس محافظ گلکسی A54 را منتشر نموده، در این لیست، تصویری از خود گوشی نیز قابل رویت است.

رونمایی از سامسونگ گلکسی A54 پیش از عرضه!

سامسونگ گلکسی A54 در آستانه عرضه به بازار قرار گرفته است؛ چرا که مدل نسل قبلی آن در ماه مارس سال 2022 عرضه شد. تا به امروز بسیاری از جزئیات مهم مربوط به این گوشی در فضای وب منتشر شده است؛ اما مشاهده آن در وبسایت رسمی سامسونگ پیش از معرفی به وسیله کمپانی، یک پدیده شگفت انگیز محسوب می گردد.

به گزارش نبض فناوری، یکی از شعبات سامسونگ در کشور مقدونیه، لیست مربوط به کیس محافظ گلکسی A54 را منتشر نموده، در این لیست، تصویری از خود گوشی نیز قابل رویت است.

البته در این میان به جزئیات چندانی اشاره نشده؛ اما صحت رندر ها و طراحی گوشی مورد تائید قرار گرفته است. بعلاوه این موضوع نشان دهنده آن است که سامسونگ در حال آماده سازی یک کیس محافظ برای گلکسی A54 است.

با توجه به انجام چنین اقدامی از جانب سامسونگ، بدیهی ست که تا موعد رونمایی رسمی از گلکسی A54 زمان زیادی باقی نمانده و این گوشی ظرف چند روز آینده معرفی خواهد شد. آخرین گزارش های منتشر شده از معرفی این گوشی طی هفته آینده حکایت دارند.

منبع: فرادید

به "رونمایی از سامسونگ گلکسی A54 پیش از عرضه!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی از سامسونگ گلکسی A54 پیش از عرضه!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید