دانشجویان دانشگاه پزشکی زاهدان به آگاه سازی مردم در خصوص مبارزه با کرونا می پردازند

به گزارش وبلاگ عصر نو، دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: عمده فعالیت ما تهیه و چاپ پوستر و بروشور و همچنین آگاه سازی مردم در قسمت های پر تردد شهر از طریق ارتباط چشم در چشم است.

دانشجویان دانشگاه پزشکی زاهدان به آگاه سازی مردم در خصوص مبارزه با کرونا می پردازند

محمدی، دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه وبلاگ عصر نو، در خصوص اقدامات اجرا شده توسط این تشکل گفت: در استان سیستان و بلوچستان دست تشکل ها زیاد برای انجام فعالیت های اینچنینی باز نیست.

محمدی اضافه نمود: عمده فعالیت ما در حوزه آموزش بود. به تهیه و چاپ پوستر و بروشور و همچنین آگاه سازی مردم در قسمت های پر تردد شهر از طریق ارتباط چشم در چشم پرداختیم.

این فعال دانشجویی اضافه نمود: در این ارتباط رو در رو به مردم آموزش بستن ماسک و استفاده از محلول های ضدعفونی کننده را دادیم. همچنین به ذکر نکات بهداشتی و ویژگی های بیماری های ویروسی واگیردار ورود کردیم.

وی گفت: یک مقدار خیلی محدودی ماسک و دستکش یک بار مصرف توسط دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان تولید و در میان مردم توزیع شد. همچنین مردم را با واقعیت این ویروس آشنا کردیم و سعی بر این گذاشتیم که با انتقال آرامش و داده های صحیح، قلبشان را آرام کنیم.

محمدی در انتها گفت: در نظر داریم با سر زدن ناگهانی به داروخانه های سطح شهر زاهدان، با احتکار کنندگان مقابله کنیم. البته هنوز مجوز انجام این کار را نگرفته ایم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "دانشجویان دانشگاه پزشکی زاهدان به آگاه سازی مردم در خصوص مبارزه با کرونا می پردازند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشجویان دانشگاه پزشکی زاهدان به آگاه سازی مردم در خصوص مبارزه با کرونا می پردازند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید