خرید تقویم جیبی

به گزارش وبلاگ عصر نو، خرید تقویم جیبی اغلب در کنار خرید سررسید و تقویم رومیزی و تقویم دیواری که از زیر مجموعه های هدایای تبلیغاتی می باشد، انجام می گیرد. قیمت خرید تقویم جیبی رابطه مستقیمی با جنس جلد، کاغذهای داخلی و تعداد خرید و نوع چاپ آن دارد. حداقل سفارش تقویم جیبی 100 عدد است و چند ساعته برای شما ارسال می گردد.

خرید تقویم جیبی

خرید تقویم جیبی 09125786139

خرید تقویم جیبی مقرون به صرفه

خرید تقویم جیبی مقرون به صرفه تازه یک تقویم و یا سررسید ساده محسوب می شود. با این تفاوت که می توانید از آن ها به عنون یک هدیه تبلیغاتی بهره ببرید. بدین صورت که می توانید با استفاده از خرید تقویم جیبی مقرون به صرفه تازه لوگو و نام برند شرکت خود را بر روی آن چاپ کنید و به مشتریان خود هدیه بدهید. این هدیه تبلیغاتی ارزشمند عموما در انتهای هر سال ارائه می شود تا علاوه بر تبلیغات اثربخش، برند شما را در فکر مخاطب به مدت یک سال ثبت کند.

خرید تقویم جیبی 09125786139

تقویم جیبی چیست و چه کاربردی دارد ؟

تقویم جیبی مقرون به صرفه تازه یک نوع هدیه خاص محسوب می شود که عموما به دلیل هزینه پایین و ماندگاری بالا و بعلاوه استفاده دائم از آن بسیار مورد توجه شرکت های کوچک و بزرگ می باشد. خرید تقویم جیبی مقرون به صرفه تازه همواره می تواند به عنوان انتخاب اول شرکت ها و سازمان ها برای بازاریابی و تبلیغات باشد. خرید تقویم جیبی مقرون به صرفه تازه می تواند بنابر درخواست مشتری به انواع مختلفی تهیه و فراوری شود.

خرید تقویم جیبی 09125786139

تقویم تبلیغاتی چیست؟

پیش از اینکه شما را در زمینه خرید تقویم جیبی مقرون به صرفه تازه هدایت کنیم می خواهیم بدانیم تقویم تبلیغاتی چیست و کجا مورد استفاده قرار می گیرد. تقویم را می توان یک برنامه سالانه دانست که در آن اطلاعات مهم سیاسی، مذهبی و … ثبت می شود. در واقع شما با توجه به تعطیلی هایی که به وسیله این تقویم تبلیغاتی نمایش می دهد می توانید برنامه بلند مدت خود را بچینید و مطابق با روزهای معین شده برنامه خود را پیش ببرید. تقسیم بندی معین شده در تقویم تبلیغاتی باعث شده که مردم دارای یک نظم معین باشند و از برنامه خود عقب نمانند.

انواع تقویم جیبی کدام است ؟

فرض کنید که اقدام به خرید تقویم جیبی مقرون به صرفه تازه نموده اید اما نمی دانید که کدام مدل برای شما مناسب تر است. در این بخش می خواهیم شما را با انواع تقویم جیبی تبلیغاتی آشنا کنیم تا پس از مشاهده انواع تقویم جیبی، مناسب ترین گزینه را برای خود برگزینید. در حالت کلی تقویم تبلیغاتی به سه دسته کلی تقسیم بندی می شود:

تقویم دیواری

تقویم های جیبی را می توان یکی از مهم ترین ابزارها برای تبلیغات برندها دانست. حتما مشاهده نموده اید که هرساله به تعداد انبوهی تقویم جیبی برای باشگاه های ورزشی چاپ می شود و در آن عکس بازیکنان هر تیم درج شده است که به نوعی تبلیغات محسوب می شود. شما می توانید این کار را برای شرکت خود انجام دهید و با ارائه یک تقویم جیبی به مشتریان خود، در آن محصولات و یا خدمات خود را درج کنید. تقویم ها می توانند برای مشتریان شما خاطره انگیز باشند. کاربردهای بسیار زیادی را برای آن ها ایجاد کنند. شما نیز می توانید با خرید تقویم جیبی مقرون به صرفه تازه و ارائه آن مشتریان، گام بزرگی را در زمینه برندسازی و تبلیغات بردارید.

تقویم جیبی تبلیغاتی در واقع یکی از همان تقویم های سفارشی محسوب می شود که می تواند به وسیله بسیاری از شرکت ها، سازمان ها و یا صاحبین مشاغل برای تبلیغات و یا به جهت ماندگاری در فکر استفاده شود. شما می توانید بر روی این هدیه تبلیغاتی لوگو و یا نام برند خود را به مانند پلاک سررسید تبلیغاتی در جلد آن حک و یا داغ کوب کنید و در صفحات آن برای آشنایی بیشتر مخاطبین کسب و کار خود را به صورت مختصر شرح دهید.

تقویم جیبی اغلب برای چه کسانی مفید است ؟

تقویم های جیبی برای افرادی که همواره در حال حرکت هستند بسیار مناسب است . این تقویم ها به راحتی در کیف پول، کیسه های پیامرسان یا کیف های دستی جایگذاری میشود. آنها برای افرادی که به یادآوری در خصوص رویدادها و قرار دیدار هایشان احتیاج دارند بسیار مناسب هستند. علاوه بر این، تقویم های جیبی ، ضد ضربه هستند و هیچ اتفاقی برای آنها در مقابل ضربه وارد نمیشد .

در بخش خرید تقویم جیبی مقرون به صرفه تازه توجه به بعضی از معیارها بسیار مهم است. این معیارها عبارتند از جلد مناسب، کیفیت برگه ها، صحافی تقویم و … .

شما عزیزان می توانید تمامی این معیارها را به صورت سفارشی از پرسنل ما بخواهید. طراحی زیبا و مجذوب کننده تقویم ها یکی از خدمات منحصر به فرد این مجموعه می باشد بدین صورت که شما می توانید از میان انبوه طرح هایی که در اختیار شما گذاشته شده است طرح مورد نظر خود ر انتخاب کنید. و یا اینکه طرح دلخواه خود را بر روی جلد پیاده سازی کنید.

مزایای خرید تقویم جیبی چیست ؟

  • تقویم جیبی برای افرادی که همواره در حال حرکت اند، بسیار مناسب هستند .
  • این نوع تقویم ها به راحتی به کیف پول، کیسه های پیامرسان یا کیف های دستی وصل می شوند .
  • آنها برای افرادی که به یادآوری در خصوص رویدادها و قرار دیدار احتیاج دارند ایده آل هستند .
  • ضد ضربه بودن آنها .

اجزای تشکیل دهنده تقویم تبلیغاتی جیبی

به طور معمول تقویم تبلیغاتی جیبی از سه بخش اصلی تشکیل می شود که هنگام خرید تقویم جیبی مقرون به صرفه تازه بایستی به آن توجه کنید. (مقدمه، صفحات داخلی تقویم و بخش پایانی) می باشد .

مقدمه

شامل بخش هایی به عنوان پیشگفتار می باشد که می تواند در تقویم های مختلف، متفاوت باشد. از جمله این مواردمی توان به عکس های مربوط به برند شرکا های خود , عکس های طبیعت ، دعای مخصوص تحویل سال ، تصاویر مربوط به نوروز و سال تحویل و … باشد . معمولاً در مقدمه از تصاویری استفاده میکنند که به افراد احساس شاد آبی و رضایت بخشی بدهد و برای آنان انرژی بخش باشد .

صفحات داخلی تقویم

صفحات داخلی نیز شامل همان صفحات اصلی تقویم می باشد که مخصوص یادداشت کردن فعالیت های روزانه براساس زمان بندی مخصوصی که در تقویم های جیبی وجود دارد می باشد. افراد می توانند به صورت روزانه تمام فعالیت های خود، گزارش کار، قرار های دیدار آینده و … را در این بخش از تقویم های تبلیغاتی یادداشت کنند و امور اداری خود را با برنامه ریزی دقیق پیش ببرند.

بخش پایانی

بخش پایانی به دو قسمت اطلاعات عمومی و دفتر تلفن تقسیم می شود. اطلاعات عمومی شامل آمار و ارقام، شماره تلفن های ضروری و … می باشد. بخش نهایی که دارای دفتر تلفن است نیز می تواند برای یادداشت شماره تلفن های مورد نظر مورد استفاده قرار بگیرد.

سایز تقویم تبلیغاتی جیبی چقدر است ؟

این محصول که نام دیگر آن تقویم تبلیغاتی است در ابعاد 10*15 و یا 5/10*8/14 هستند . این تقویم به دلیل کوچک و مقرون به صرفه بودن در بین مشتریان و مخاطبان هواداران بسیاری دارد. این تقویم ها با اینکه در جیب جا می شود به تقویم های جیبی نیز معروف هستند، این تقویم ها مانند سررسید ها فضای زیادی برای یادداشت کردن به ما نمی دهند. افراد و مخاطبینی که در پی سالنامه یا سررسید تبلیغاتی تازه هستند باید این را بدانند که ایده مناسب استفاده این نوع سالنامه در کنار سالنامه وزیری به عنوان هدیه به مخاطبین است.

سررسید جیبی همانطور که از نام آن معین است به سررسیدی گفته می شود که ابعاد آن کوچک است و اصطلاحا در جیب جا می گیرد.

منبع: مجله چاپخونه

به "خرید تقویم جیبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خرید تقویم جیبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید