خبری خوش برای علاقه مندان به دیزنی لند ، محوطه جنگ ستارگان تا ماه ژوئن افتتاح می گردد

به گزارش وبلاگ عصر نو، مدت هاست که مجموعه تفریحی سرشناس دیزنی لند درحال کار روی محوطه ویژه ای برای سری فیلمهای جنگ ستارگان هستند. اهمیت این بخش بیش از هر چیز به تکنولوژی ها و فناوری هایی باز می شود که در آن به کار رفته است.

خبری خوش برای علاقه مندان به دیزنی لند ، محوطه جنگ ستارگان تا ماه ژوئن افتتاح می گردد

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، به نظر می رسد پس از مدتها انتظارها به انتها رسیده و دیزنی لند بالاخره بخش جنگ ستارگان را افتتاح می نماید. مدیرعامل دیزنی لند ضمن اعلام این خبر گفت که علاقه مندان به جنگ های ستاره ای می توانند از ابتدای ژوئن منتظر این رویداد مجذوب کننده باشند.

این پروژه با شکوه و مجذوب کننده در محوطه ای 14 هکتاری با جاذبه های توریستی بی نظیر در دست طراحی است. البته دیزنی لند برای انتخاب این زمان نیز از هوش و درایت بازاریابی مشاوران خود استفاده نموده است، چرا که ماه ژوئن مصادف با تعطیلات تابستانی است و تعطیلات تابستانی به معنای فروش بلیط به گردشگرانی از اقصی نقاط دنیا است.

این پروژه بی نظیر و 14 هکتاری شامل بزرگ ترین و باشکوه ترین کوشش های تکنولوژیک دیزنی در حوزه فناوری های هوشمند است. درواقع بر اساس ادعای افرادی که در طراحی و ساخت این محوطه نقش داشته اند، همانطور که در جنگ ستارگان شاهد تکنولوژی و جلوه های ویژه هستیم در پروژه جنگ ستارگان دیزنی نیز شاهد انواع تکنولوژی های مجذوب کننده خواهیم بود.تکنولوژی هایی که از واقعیت افزوده تا واقعیت مجازی گسترده اند و احتمالا مخاطبانی از تمام گروههای سنی را مجذوب خود خواهند کرد.

منبع: انتخاب

به "خبری خوش برای علاقه مندان به دیزنی لند ، محوطه جنگ ستارگان تا ماه ژوئن افتتاح می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبری خوش برای علاقه مندان به دیزنی لند ، محوطه جنگ ستارگان تا ماه ژوئن افتتاح می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید