خبرنگاران دستگیری سه نفر از اراذل و اوباش در ایذه

به گزارش وبلاگ عصر نو، اهواز - خبرنگاران - فرمانده انتظامی ایذه گفت: سه نفر از اراذل و اوباش تحت تعقیب در این شهرستان توسط ماموران انتظامی دستگیر شدند.

خبرنگاران دستگیری سه نفر از اراذل و اوباش در ایذه

به گزارش روز دوشنبه وبلاگ عصر نو به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حجت سفیدپوست بیان نمود: در راستای اجرای طرح برخورد با هنجارشکنان و مخلان نظم عمومی، ماموران پلیس امنیت عمومی با کار اطلاعاتی یکی از اراذل و اوباش به هویت ح - م معروف به جن به همراه 2 نفر از همدستانش که چندین فقره تیراندازی جرحی، خسارتی و همچنین تیراندازی هوایی به قصد ایجاد رعب و وحشت در بین شهروندان داشتند، را شناسایی و دستگیری آنها را در دستور کار خود قرار دادند.

وی با بیان اینکه متهمان پس از انجام اقدامات مجرمانه به استان های همجوار متواری می شدند، اضافه نمود: ماموران پلیس امنیت عمومی با کوشش شبانه روزی بامداد دوشنبه با هماهنگی مرجع قضایی در یک عملیات منسجم و غافلگیرانه هر سه متهم را در ورودی شهرستان ایذه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی ایذه گفت: در بازرسی از مخفیگاه اراذل و اوباش دستگیر شده، یک قبضه سلاح جنگی کلانشینکف با 2 تیغه خشاب، 54 فشنگ جنگی و شکاری و یک قبضه سلاح وینچستر به کار رفته در تیراندازی ها کشف شد.

وی با تاکید بر اینکه امنیت شهروندان خط قرمز پلیس است، اضافه نمود: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران دستگیری سه نفر از اراذل و اوباش در ایذه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران دستگیری سه نفر از اراذل و اوباش در ایذه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید