خبرنگاران خیابانهای فرعی مشهد در اولویت بازرسی اصناف قرار گرفت

به گزارش وبلاگ عصر نو، مشهد- خبرنگاران- مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد گفت: میزان عمل به مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا در دومین روز اجرای آن از سوی اصناف مستقر در خیابانهای اصلی این شهر بیشتر از روز نخست بود و به همین علت گشت بازرسان در خیابانهای فرعی و کوچه ها در اولویت قرار گرفت.

خبرنگاران خیابانهای فرعی مشهد در اولویت بازرسی اصناف قرار گرفت

امیر دلداری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار وبلاگ عصر نو افزود: در ادامه این فرایند تا چند روز آینده گشتهای بازرسی به سوی حاشیه شهر نیز هدایت خواهند شد و کل شهر مشهد تحت بازرسی قرار خواهد گرفت.

وی ادامه داد: در دومین روز اجرای طرح ممنوعیت فعالیتهای صنفی مشاغل گروه های2، سه و چهار، 10 گشت مشترک بازرسان در صبح و 6 گشت مشترک در شب فعال شد که منجر به 13 هزار و 150 فقره بازرسی و صدور 211 اخطار کتبی، تنظیم 29 فرم جریمه و پلمب 11 واحد صنفی متخلف شد.

مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد گفت: مجتمع های تجاری و پاساژهای مشهد از مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا تمکین کرده و به صورت کامل تعطیل بودند.

وی با اشاره به افزایش قیمت گوشت مرغ طی چند روز گذشته و افزایش نظارتها در این زمینه افزود: قیمت مصوب گوشت گرم مرغ به ازای هر کیلوگرم 204 هزار ریال است و فروش آن به قیمت بالاتر تخلف به شمار می رود و با متخلفین برخورد قانونی می شود.

دلداری ادامه داد: به منظور کنترل قیمت گوشت مرغ در بازار، توزیع 100 تن گوشت منجمد مرغ با قیمت مصوب هر کیلوگرم 150 هزار ریال در واحدهای صنفی منتخب با اولویت مناطق کم برخوردار و حاشیه شهر آغاز شده است.

وی گفت: این واحدها اقدام به نصب بنر متحدالشکل مبنی بر توزیع گوشت منجمد مرغ به قیمت طرح تنظیم بازار کرده اند و طی چند روز آینده مقدار بیشتری از گوشت منجمد مرغ در بازار این شهر توزیع می شود.

از ابتدای آذرماه براساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا فعالیت مشاغل گروه های 2، سه و چهار در شهرهای دارای شرایط قرمز از نظر شیوع این ویروس ممنوع است که در این راستا در شهر مشهد به جز واحدهای عرضه مایحتاج ضروری مردم و واحدهای خدماتی در بخشهای مختلف، باقی صنوف مجاز به فعالیت نیستند.

نانوایی ها، سوپرمارکتها، فروشندگان میوه و سبزی، مواد پروتئینی، تجهیزات پزشکی، لوازم بهداشتی و شوینده، عینک سازان، فروشندگان گیاهان دارویی، فروشگاه های زنجیره ای، همچنین واحدهای خدماتی شامل خشکشویی ها، واحدهای تعمیر خودرو، الکترومکانیک و تلفن همراه، فروشندگان لوازم خانگی، رایانه، مصالح ساختمانی، لوله و پروفیل، شوفاژ و تهویه، لوله بازکنی و قفل و کلیدسازی، آهنگران و صنوفی که در بخش ارایه خدمات و تعمیرات هستند، مجاز به فعالیت بدون محدودیت می باشند.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران خیابانهای فرعی مشهد در اولویت بازرسی اصناف قرار گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران خیابانهای فرعی مشهد در اولویت بازرسی اصناف قرار گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید