جان ویک در کلوپ میلیاردی ها، با فروش فیلم چهارم محقق شد

به گزارش وبلاگ عصر نو، جان ویک حالا به طور رسمی یک مجموعه میلیارد دلاری است.

جان ویک در کلوپ میلیاردی ها، با فروش فیلم چهارم محقق شد

به گزارش مهر، فروش بلیت مجموعه اکشن کمپانی لاینزگیت با بازی کلیدی کیانو ریوز در گیشه های دنیا از یک میلیارد دلار گذشت. با فروش پیروز فیلم چهارم مجموع فروش این 4 فیلم به رقم 1.011 میلیارد دلار رسید.

فیلم جان ویک: فصل 4 با فروش 425 میلیون دلاری بیشترین فروش را به خود اختصاص داده است. آخرین فیلم این مجموعه که با بودجه 100 میلیون دلاری ساخته شده و گران ترین فیلم این مجموعه است، در ماه مارس کارش را با افتتاحیه 73.5 میلیون دلاری آغاز کرد و رکورد جدیدی را در فروش فرنچایز های هالیوودی در داخل آمریکا ثبت کرد.

جان ویک از محدود مجموعه فیلم های سینمایی است که در هر قسمت پیروزیت بیشتری کسب نموده است. اولین فیلم این مجموعه فروشی 86.1 میلیون دلاری را در سال 2014 کسب کرد، اما در بخش خانگی به پیروزیت خوبی دست یافت. دنباله آن در سال 2017 با 174.3 میلیون دلار کارش را به انتها برد و پارابلوم که فیلم سوم بود سال 2019 با 328.3 میلیون دلار در سراسر دنیا از صفحه های نقره ای پایین آمد.

جو دریک، رئیس کمپانی لاینزگیت این فیلم را نقطه عطفی دانست که تایید نماینده کار خارق العاده چاد استاهلسکی و کیانو ریوز، در کنار باسیل ایوانیک و اریکا لی است. وی اضافه نمود: آن ها ماموریت خود را پیشی گرفتن هر فیلم از فیلم قبلی می دانند و ما نمی توانیم بیشتر از این از تماشاگران سینمای دنیای سپاسگزار باشیم که ما را به این دستاورد باورنکردنی رساندند.

چاد استاهلسکی آخرین فیلم جان ویک را هم کارگردانی نموده است و در آن جان ویک به مبارزه خود علیه سازمانی قدرتمند ادامه می دهد.

گفته شده پنجمین ماجراجویی جان ویک هم ساخته می گردد، اما هنوز هیچ چیز از سوی کمپانی سازنده آن تایید نشده است. با این حال یک اسپین آف با عنوان بالرین هم در فضای فیلم در دست ساخت است که ریوز و سایر بازیگران برمی گردند تا در این فیلم که با بازی آنا دی آرماس ساخته می گردد، نقش آفرینی نمایند.

منبع: فرارو

به "جان ویک در کلوپ میلیاردی ها، با فروش فیلم چهارم محقق شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جان ویک در کلوپ میلیاردی ها، با فروش فیلم چهارم محقق شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید