تکذیب عدم پذیرش بیماران تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی در بعضی از بیمارستان ها

به گزارش وبلاگ عصر نو، معاون دانشگاه علوم پزشکی ایران گفت: بیمه تامین اجتماعی حدود یک سال و نیم به بیمارستان ها و مراکز درمانی بدهی دارد.

تکذیب عدم پذیرش بیماران تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی در بعضی از بیمارستان ها

چند روزی است که اخباری در فضای مجازی منتشر می شوند مبنی بر این که بیمارستان های مختلف مانند مرکز آموزشی و درمانی فیروزگر، تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی ایران از پذیرش بیماران تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی به علت انباشت بدهی خودداری می نمایند و همین موضوع باعث به دردسر افتادن بیماران در منطقه ها مختلف شده است.

نادر توکلی، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی ایران در گفت و گو با وبلاگ عصر نو گفت: بیمارستان فیروزگر در نامه ای به دانشگاه علوم پزشکی ایران خواهان این موضوع بود که تعرفه بیماران و مراجعه نمایندگان به این مرکز درمانی که تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند، برای دریافت خدمات الکتیو غیر اورژانسی به صورت آزاد از آن ها دریافت گردد و بیماران پول خود را از بیمه تامین اجتماعی دریافت نمایند.

به گفته وی نامه بیمارستان فیروزگر به دانشگاه علوم پزشکی ایران در زمینه دریافت تعرفه آزاد از مراجعه نمایندگان تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی مورد موافقت قرار نگرفته است و در حال حاضر بیماران و مراجعه نمایندگان تحت پوشش تامین اجتماعی مانند سایر افراد در بیمارستان فیروزگر پذیرش می شوند.

او اضافه نمود: در حال حاضر بیمه تامین اجتماعی حدود یک سال و نیم به بیمارستان ها و مراکز درمانی بدهی دارد و انباشت بدهی باعث بروز مشکلاتی برای مراکز درمانی شده است.

او گفت: بیمارستان ها و مراکز درمانی دارو، تجهیزات پزشکی و سایر خدمات را به صورت نقد خریداری و تهیه می نمایند؛ اما طلبشان را باید با این تاخیر از صندوق های بیمه گر دریافت نمایند که این موضوع سبب ایجاد مشکلاتی خواهد شد.

وبلاگ عصر نو علمی پزشکی بهداشت و درمان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "تکذیب عدم پذیرش بیماران تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی در بعضی از بیمارستان ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تکذیب عدم پذیرش بیماران تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی در بعضی از بیمارستان ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید