برترین مکان ها برای پیاده روی در پارک ملی بیگ بند تگزاس

به گزارش وبلاگ عصر نو، پارک ملی Big Bend یکی از محبوب ترین پارک های ملی تگزاس است. این منطقه بیابانی و کوهستانی واقع در غرب تگزاس، چندین مسیر پیاده روی بزرگ ساخته شده است. مهم نیست که آیا شما در پی یک قدم زدن ساده هستید یا قصد دارید یک پیاده روی طولانی را در پارک ملی بیگ بند تگزاس انجام دهید، در این پارک برای شما مسیرهای پیاده روی زیادی وجود دارد. می توانید برای داشتن یک پیاده روی که برای شما به یک تجربه خوب تبدیل گردد، به جاهایی که در ادامه ذکر می کنیم بروید. پس در ادامه با ما در مجله گردشگری خبرنگاران همراه باشید برای معرفی پارک ملی بیگ بند در تگزاس...

برترین مکان ها برای پیاده روی در پارک ملی بیگ بند تگزاس

مسیر پیاده رویLost Mine

اگر بدنبال یک پیاده روی یک روزه می گشت که حال و هوای شما را عوض کند، معدن گم شده یا Lost Mine در پارک ملی بیگ بند تگزاس مخصوص شماست. این سایت پیاده روی، در این پارک قرار گرفته است و حدود 4.6 مایل طول داشته و شما را تا ارتفاع 1000 فوتی بالا می برد. راهِ دسترسی به این سایت پیاده روی به وسیله جاده ای در این پارک، به نام جاده Basin می باشد. با بالاتر رفتن و طی مسیر بیشتری در این مسیر پیاده روی، منتظر صحنات مجذوب نماینده و دلنشینی از کوه Chisos باشید. این مسیر پیاده روی یکی از شلوغ ترین مسیرهای پیاده روی در پارک ملی بیگ بند در تگزاس است. اگر صبح زود به این سایت پیاده روی بیایید، قطعا خبری از شلوغی و جمعیت نیست.

مسیر پیاده روی دره Santa Elena

زمانی که قدم در این مسیر پیاده روی می گذارید، حتما دوربین خود را به همراه داشته باشید. سانتا النتا، به وسیله رودخانه Rio Grande ساخته شده و برای شما چشم انداز ها فوق العاده ای از دره ها را به ارمغان می آورد. این مسیر پیاده روی، یک مسیر کوتاه و آسان و مناسب برای خانواده ها و بچه هاست. طول این مسیر حدود 1.7 مایل می باشد.

مسیر پیاده روی Window View

شما می توانید از حوزه Chisos Basin، این پیاده روی 5.6 مایلی را شروع کنید. اگر هم در پی یک پیاده روی کوتاه تر در پارک ملی بیگ بند تگزاس هستید Window View، یک مسیر پیاده روی کوتاه است که کمتر از نیم مایل طول دارد. این مسیر پیاده روی یک مسیر پر پیچ و خم با چشم انداز ها بسیار زیبا است. این مسیر پیاده روی به دشت Oak Creek منتهی می گردد که یک چشم انداز بیابان مانند و بسیار زیبا و دلنشین دارد.

مسیر پیاده روی South Rim

این مسیر پیاده روی، در میان مسافرانی که زیاد به این منطقه سفر می نمایند، بسیار محبوب است. از آنجا که این مسیر پیاده روی، 13 مایل طول دارد و شما را تا 2000 فوت بالاتر از سطح دریا می برد، برای پیاده روی برای افراد مبتدی توصیه نمی گردد. ابتدای این پیاده روی از حوزه کوه Chisos شروع می گردد و باید یک روز کامل را برای تماشا تمام این منطقه صرف کنید. هنگامی که به بالای ارتفاع 2000 فوتی و صخره های زیبای آن رسیدید، چشم انداز حیرت انگیز مسیر پیاده روی طی شده را خواهید دید.

مسیر پیاده روی دره Boquillas

اگر چه این منطقه، به مقدار Santa Elena محبوب نیست، اما برای یک پیاده روی کوتاه مدت بسیار مناسب است. در این پیاده روی شما همیشه نمایی از مکزیک و رودخانه Rio Grande را در کنار خود می بینید. این پیاده روی 1.5 مایلی از دره Boquillas شروع می گردد و به رودخانه ای که در همان نزدیکی است، منتهی می گردد. اگر قصد رفتن به این مسیر پیاده روی را دارید، دوربین عکاسی تان را نباید فراموش کنید، چرا که دره Boquillas، صخره ها و تخته سنگ های عظیمی دارد که شایسته ضبط شدن در گالری شما هستند.

مسیر پیاده روی Mule Ears Spring

این مسیر پیاده روی، به وسیله Mule Ears که بخش بسیار زیبایی از مسیر Maxwell Scenic می باشد، قابل دسترسی است. این مسیر پیاده روی، در موسم پاییز و در زمانی که گل ها و درختان شکوفه می نمایند، بسیار تماشای است. این مسیر پیاده روی نسبتا آسان، از کنار چند خلیج خشک شده و کوه های سر به فلک کشیده، عبور می نماید.

مسیر پیاده روی Ernst Tinaja

آخرین مسیر پیاده روی این فهرست، Ernst Tinaja می باشد. این مسیر پیاده روی کوتاه و 1 مایلی، در بخش انتهایی و شرقی پارک بیگ بند واقع شده است. این مسیر پیاده روی از جاده Ore (که بسیار مناسب برای خودرو های آفرود است) دیده می گردد. سفر به Ernst Tinaja برترین ایده برای متخصصان و علاقه مندان به سنگ و زمین شناسی می باشد. این مسیر پر از سنگ های قدیمی و زیبا و لایه های مرتفع از صخره های به جا مانده از میلیون ها سال پیش می باشد.

منبع: همگردی

به "برترین مکان ها برای پیاده روی در پارک ملی بیگ بند تگزاس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین مکان ها برای پیاده روی در پارک ملی بیگ بند تگزاس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید