این آویزهای تزیینی آشپزخانه را دیدنی می نمایند

به گزارش وبلاگ عصر نو، با کمی خلاقیت و ابتکار می توانید با صرف کمترین هزینه تزیینات زیبا و خاصی را انجام دهید.

این آویزهای تزیینی آشپزخانه را دیدنی می نمایند

یکی از فضا های منزل که احتیاج به تزیینات زیبا دارد، آشپزخانه است. در این مطلب از وبلاگ عصر نو قصد داریم ساده ترین ایده ها برای آویز تزیینی در آشپزخانه را معرفی نماییم. با انجام این ایده ها می توانید فضایی دلنشین و زیبایی را در دکوراسیون آشپزخانه ایجاد کنید.

ساده ترین ایده ها برای آویز تزیینی در آشپزخانه

به کارگیری ابتکار و خلاقیت در تزیین آشپزخانه یاری می نماید بتوانید با وسایل ساده و بی استفاده دکوری های زیبا بسازید و تزیینات زیبایی برای منزل تهیه کنید.

گلدان مهم ترین آویز تزیینی آشپزخانه

تزیین اپن با گل روشی پرطرفدار است که حال وهوای آشپزخانه را به طرز معجزه آسایی شاداب و پر طراوت می سازد. گلدان های گل را فقط روی اپن قرار ندهید. در تزیین اپن با گل می توانید گلدان ها را به سقف نیز آویزان کنید. حتی می توانید گلدان های گل را به دیوار نصب یا آویزان کنید و نمای آشپزخانه خود را زیباتر کنید. می توانید گلدان های گل را داخل آویز های مکرومه یا آویزهای دیگر از سقف اپن آویزان کنید تا فضایی چشم نواز به وجود بیاورید.

چراغ به عنوان ساده ترین ایده ها برای آویز تزیینی در آشپزخانه

برای نورپردازی آشپزخانه، وجود جزیره یا اپن می توانند تاثیر زیادی در نوع طراحی و انتخاب آویز و لوستر مناسب داشته باشند. چراغ آویز اپن بیشتر جنبه تزیینی داشته و در برخی مواقع روشن می گردد اما می تواند در کنار نورپردازی اصلی نیز به تامین نور مورد احتیاج یاری نماید.

آویز تزیینی آشپزخانه با تخته گوشت

در هر آشپزخانه ای حداقل یک تخته گوشت در ورژنی قدیمی تر وجود دارد که می گردد با کمی تغییر دوباره از آن استفاده کرد. کمی تغییر و تحول برای هرفضایی ضروری است و روح تازه ای به فضا می بخشد. شما می توانید از تخته گوشت های خود با کمی تغییر با توجه به سلیقه خود جهت تزیین و آویز در آشپزخانه بهره ببرید.

حروف چوبی در تزیین آشپزخانه

حروف را با تخته چوب پنبه ای رنگ شده یا چوب سخت ایجاد کنید سپس با رنگ مورد نظر رنگ نموده تا حروف درخشندگی و جذابیتی که شایسته آن است به دست آورد. افزودن بافت به حروف، ظاهری گوستیک به آشپزخانه می دهد. سپس آن ها را پولیش داده و به عنوان آویز تزیینی دست ساز خود در آشپزخانه بهره ببرید. برای اینکه آشپزخانه خود را زیبا کنید به مطلب مناسب ترین کابینت برای آشپزخانه شما کدام است؟ سر بزنید.

سبدهای آویز به عنوان ساده ترین ایده ها برای آویز تزیینی در آشپزخانه

سبدهای قفسه ای یا سبد دوچرخه آویزهای دیواری بی نظیری را می سازند. این سبدها محصولات تازه، میوه ها و سبزیجات را عاری از آلودگی نگه می دارند. با این آویز تزیینی شما بازاری کوچک را وارد آشپزخانه خود نموده و حس سرزنده بودن و طراوت می بخشید و می توانید میوه های مصرف روزانه خود را در آن قرار دهید.

آویز دیواری الهام بخش آشپزخانه روستیک

استفاده از قاب و تصاویر روستیک و چیدمان آن ها و آویز تزیین در آشپزخانه حالتی گرم و صمیمی را به فضای شما القا می نماید. می توانید با توجه به سبک دکوراسیون منزل خود چیدمانی از چند اکسسوری به صورت آویز تزیینی آشپزخانه خود انتخاب و نصب کنید.

قفسه آویز چوبی قابلمه ها

برش تخته های چوبی و نصب آبشاری آن ها روی دیوار روشی بسیار آسان است. برای به نمایش گذاشتن رنگ چوب ها را به ترتیب از تیره به روشن نصب کنید. میخ های کوچک به نگه داشتن قابلمه و ظروف یاری می نمایند و به روش های گوناگون و طرح دلخواه خود می توانید قفسه آویز تزیینی آشپزخانه خود را درست کنید.

پیشنهاد مطالعه: مطلب با وسایل دور ریختنی خانه را تزیین کنید را بخوانید.

منبع: پیام دلتا

به "این آویزهای تزیینی آشپزخانه را دیدنی می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این آویزهای تزیینی آشپزخانه را دیدنی می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید