اینستاگرام در پی ایجاد نوعی تعادل بین تماشای ریلزها و عکس ها

به گزارش وبلاگ عصر نو، آدام موسری ، رئیس اینستاگرام می گوید که پس از اینکه این شرکت در ماه گذشته موازنه های الگوریتمی اش را دوباره متعادل کرد، ریلزها و عکس ها باید به هم مقدار در اینستاگرام نمود داشته باشند.

اینستاگرام در پی ایجاد نوعی تعادل بین تماشای ریلزها و عکس ها

موسری این اظهارات را روز گذشته در جلسه هفتگی خود از من هر چیزی بپرس (AMA) در اینستاگرام بیان نمود.

در جریان AMA خود، یکی از فالوورهای ناشناس از موسری پرسید که با توجه به تحولات اخیر، اینستاگرام سنگین تر نیست که کل اکانت های عکاسی را حذف کند یا دسترسی به آنها را حذف کند؟ این کاربر ناامید اینستاگرام این سوال را از سر ناامیدی و طعنه آمیز پرسید.

موسری اعتراف کرد که این شرکت در اوایل امسال، ویدیو را بیش از حد در اولویت قرار داده بود و اینستاگرام اخیراً برای برطرف این عدم تعادل کار نموده است. او گفت که عکس ها و ریلزها در الگوریتم اینستاگرام جایگاه برابری دارند و اکنون باید این تعادل اعمال شده باشدو

او گفت که: من فکر می کنم در تابستان بیش از حد ویدئو را دست بالا گرفتیم و فکر می کنم دوباره تعادل را برقرار نموده ایم، بنابراین معتقدم و با توجه به داده هایی که می بینم و صحبت هایم با بسیاری از عکاسان اینستاگرامی، همه چیز تعدیل شده است.

موسری سپس به عکاسان می گوید که اگر این الگو را در حساب های خود نمی بینند، با اینستاگرام تماس بگیرند.

در دسامبر سال گذشته، موسری اعلام نمود که اینستاگرام دیگر یک برنامه اشتراک گذاری عکس نیست و این شرکت به جای آن ویدیو را در اولویت قرار می دهد.

از آن موقع، اینستاگرام علی رغم واکنش گسترده ، ویژگی های بیشتری مانند تیک تاک را پذیرفته است . عکاسان به ویژه از تغییرات ویدیو محور اینستاگرام و اینکه این برنامه دیگر عکس ها را در الگوریتم قرار نمی دهد، شکایت دارند.

در طول AMA، موسری بعلاوه در خصوص ویژگی نو و انتشارنیافته ای به نام یادداشت ها Notes صحبت کرد که به اینستاگرام خواهد آمد و به کاربران این امکان را می دهد تا استاتوس های کوچکی را با متن هایی تنظیم نمایند که الهام بخش است یا به دیگران دلیلی برای پیغام دادن به شما می دهد.

وقتی کاربر دیگری از او پرسید که چرا دسترسی اکانت اینستاگرام آن ها اینقدر بالا و پایین بوده است، موسری اطمینان داد که شرکت در کوشش است تا بفهمد آیا کارهای بیشتری می توانیم برای تثبیت دسترسی انجام دهیم زیرا پیش بینی پذیری برای محتواسازان مهم ایست.

در یک یادداشت خصوصی که در ماه سپتامبر ارسال شد، موسری به کارمندان اینستاگرام گفت که این برنامه در تمام جنبه های رضایت محتواسازان از نیک تاک و یوتیوب عقب افتاده است. در این یادداشت که به دست سایت The Information افتاده، موسری می گوید که نظرسنجی ها از سازندگان نشان می دهد که اینستاگرام از نظر سرگرم نمایندگی، دسترسی پذیری، الگوریتم منصفانه و مراقبت از سایر پلتفرم های رسانه های اجتماعی عقب افتاده است.

منبع: یک پزشک

به "اینستاگرام در پی ایجاد نوعی تعادل بین تماشای ریلزها و عکس ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اینستاگرام در پی ایجاد نوعی تعادل بین تماشای ریلزها و عکس ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید