اوجی: فروش نفت طی 10 ماهه اخیر رشد چشمگیری داشته است

به گزارش وبلاگ عصر نو، خبرنگاران - وزیر نفت ضمن اشاره به اینکه طی 10 ماهه اخیر فروش نفت، میعانات گازی، خالص صادرات گاز و فروش محصولات پتروشیمی روندی رو به بهبود و رشد داشته است، گفت: کوشش داریم تا اندازه یک میلیون و دویست هزار بشکه نفت برای سال آینده رو محقق کنیم.

اوجی: فروش نفت طی 10 ماهه اخیر رشد چشمگیری داشته است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، جواد اوجی وزیر نفت در حاشیه نشست امروز کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال 1401 در مجلس و در جمع وبلاگ عصر نو توضیح داد: تبصره 1 و 14 لایحه بودجه عمدتا به درآمدهای ناشی از فروش نفت و میعانات گازی و فرآورده ها اختصاص دارد.

وی اضافه نمود: با کوششی که در حوزه وزارت نفت انجام شده است؛ در چند ماهه اخیر در بخش فروش نفت، میعانات گازی، خالص صادرات گاز و فروش محصولات پتروشیمی فرایند رو به بهبود و رشد داشته ایم.

وزیر نفت گفت: آمارها حاکی است؛ درآمدهای حاصل از فروش نفت میعانات گازی و خالص گاز صادراتی و فرآورده های نفتی و محصولات پتروشیمی طی 10 ماه ه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته، آمار افزایشی چشمگیری داشته است.

اوجی بعلاوه در مورد اندازه تحقق فراوری و فروش یک میلیون و 200 هزار بشکه نفت در بودجه سال آینده، بیان نمود: با لطف پروردگار و همت همه همکارانمان در این حوزه و بعلاوه با استفاده از تمامی ظرفیت ها و شناسایی بازارهای مختلف، تمام کوشش ما این است که این عدد تحقق یابد.

منبع: شفقنا اقتصادی

به "اوجی: فروش نفت طی 10 ماهه اخیر رشد چشمگیری داشته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اوجی: فروش نفت طی 10 ماهه اخیر رشد چشمگیری داشته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید