انجمن تجارت الکترونیک تهران: اینترنت طبقاتی، غیراخلاقی و غیرتخصصی است

به گزارش وبلاگ عصر نو، دیجیاتو: انجمن تجارت الکترونیک تهران با طرح اینترنت طبقاتی مخالفت نموده و آن را غیراخلاقی و غیرتخصصی دانسته است.

انجمن تجارت الکترونیک تهران: اینترنت طبقاتی، غیراخلاقی و غیرتخصصی است

این انجمن در بیانیه ای با اشاره به محدودیت های اینترنت در بیش از سه ماه گذشته، اعلام نموده که به جای حل مسئله و برطرف مسائل بی شماری که بر اساس این تصمیم اشتباه حادث شده، اخبار ضدونقیضی از تعریف طرحی موسوم به اینترنت طبقاتی به گوش می رسد. انجمن تجارت الکترونیک تهران قویاً با تعریف هر گونه اولویت بندی در دسترسی به اینترنت، مخالفت نموده و بر این باور است که این طرح، مسئله ای بر مسائل پیشین اضافه می نماید.

این انجمن دسترسی به اینترنت باکیفیت و بدون محدودیت را از حقوق اولیه شهروندی دانسته و بر این باور است شکل و کیفیت اینترنت مورد احتیاج کسب وکارها و فعالان فضای فناوری، تفاوتی با عامه مردم ندارد.

در این زمینه در بیانیه آمده است: انجمن تجارت الکترونیک اتخاذ این راهبرد را غیرمنطقی، غیراخلاقی و بی ثمر می داند. پیشبرد طرح هایی از این دست، بیش از گذشته شکاف های اجتماعی را تعمیق بخشیده و موجب تشدید نارضایتی های عمومی می گردد.

انجمن تجارت الکترونیک معتقد است عادی سازی اینترنت طبقاتی و القای آن به عنوان شیوه ای برای مدیریت اینترنت، به زیان تمام اجزای فعال زیست بوم است و حاصلی جز تضعیف این صنعت در بلندمدت نخواهد داشت.

منبع: انتخاب

به "انجمن تجارت الکترونیک تهران: اینترنت طبقاتی، غیراخلاقی و غیرتخصصی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انجمن تجارت الکترونیک تهران: اینترنت طبقاتی، غیراخلاقی و غیرتخصصی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید