اشرار اتابک دستگیر شدند

به گزارش وبلاگ عصر نو، مأموران پلیس امنیت عمومی تهران عظیم دو سردسته نزاع گروهی و ایجاد رعب و وحشت در محله اتابک را بازداشت کردند.

اشرار اتابک دستگیر شدند

به گزارش گروه اجتماعی وبلاگ عصر نو، مدتی قبل و در اعلام خبر نزاع و درگیری که منجر به تخریب هشت دستگاه خودروی سواری در محله اتابک تهران شده بود، مأموران پایگاه ششم پلیس امنیت عمومی تهران عظیم رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار داده و در همان آنالیز های اولیه متوجه شدند که درگیری از سوی شماری از اوباشگران محله اتابک بوده و آن ها به دلیل خصومت شخصی با یکی از اهالی محل اقدام به عربده کشی و ایجاد رعب و وحشت و تخریب اموال مردم نموده اند.

تحقیقات برای دستگیری این افراد و مخصوصا سردسته های آنان شروع شده و به همین دلیل نیز مجوز قضایی دستگیری این افراد نیز صادر شد. مدتی بعد مأموران سرنخ هایی از محل اختفای این افراد پیدا نموده و برای رسیدگی به موضوع وارد عمل شدند.

پایان صبح روز 29 خرداد ماه دو تن از سردسته های این نزاع در مخفیگاهشان دستگیر و به مقر پلیس منتقل شدند که در آنجا به جرم خود اعتراف کردند.

مرکز اطلاع رسانی پلیس پایتخت با تایید این خبر اظهار داشت که کوشش برای دستگیری دیگر افراد درگیر در این نزاع که از اراذل و اوباش نوپا بودند، همچنان ادامه دارد و دو متهم نیز با پفراینده تشکیل شده برای ادامه فرایند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "اشرار اتابک دستگیر شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اشرار اتابک دستگیر شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید