اختلال عمدی در سامانه های شهرداری تهران

به گزارش وبلاگ عصر نو، سازمان فناوری اطلاعات شهرداری تهران با صدور اطلاعیه ای خاطرنشان کرد: سازمان فاوای شهرداری تهران با همکاری نهادهای مسئول در حال آنالیز ابعاد موضوع و اقدامات پیشگیرانه برای حفظ کیفیت خدمات رسانی مطلوب به شهروندان است.

اختلال عمدی در سامانه های شهرداری تهران

به گزارش ایسنا، سازمان فناوری اطلاعات شهرداری تهران در اطلاعیه ای خاطرنشان کرد: به استحضار شهروندان تهرانی می رساند، ظهر امروز 12 خرداد ماه، اختلال عمدی در صفحه داخلی سامانه اینترانتی (داخلی) شهرداری تهران، برای دقایقی این سامانه را با انتشار تصویری موهن از دسترس همکاران خارج کرد. فرآیند برطرف این اختلال محدود، به سرعت به انجام رسید و در حال حاضر سامانه های خدمت رسانی شهرداری تهران برای آنالیز های بیشتر فنی به وسیله سازمان فاوا، موقتاً از دسترس خارج شده است.

سازمان فاوای شهرداری تهران با همکاری نهادهای مسئول در حال آنالیز ابعاد موضوع و اقدامات پیشگیرانه برای حفظ کیفیت خدمات رسانی مطلوب به شهروندان است.

بر اساس گزارش روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران، ماهیت اخلالگران و شیوه فعالیت آن ها، پس از آنالیز نهایی به وسیله نهادهای مسئول اطلاع رسانی خواهد شد.

منبع: فرارو

به "اختلال عمدی در سامانه های شهرداری تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اختلال عمدی در سامانه های شهرداری تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید